۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
هوای شمال طوفانی است

ششصد و سی و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هفتاد و هفتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "هوای شمال امروز طوفانی است" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اختصاص به دیدار سپاهان و نساجی در مازندران دارد. سپاهانی ها قصد دارند تا با یک بازی منسجم و هدفمند تیم‌ مازندرانی را شکست دهند تا با اقتدار،  حضور خود در صدر جدول را تثبیت کنند.

"یک حضور طلایی امروز در باغ تجربه" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به پخش دیدار سپاهان - نساجی در سالن حکمت دارد. در مطلب مربوط به این عنوان آمده است:
 
 پس از برگزاری ۴۴ برنامه پخش و کارشناسی مسابقات فوتبال و چهار جشن بزرگ فوتبالی،حالا چهل و نهمین ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران به میان شما می آید. دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران پنجشنبه ساعت ۱۶ برگزار می شود. ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" در ادامه پخش و کارشناسی مسابقات مختلف فوتبال، از حدود ۴۵ دقیقه پیش از آغاز این دیدار در  سالن اجتماعات باغ تجربه( واقع در اصفهان- چهارراه علامه امینی- ابتدای بزرگراه شهید آقابابایی- بعد از بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس-پارکینگ شماره۶ باغ غدیر- سالن همایش های باغ تجربه- حکمت ) پذیرای فوتبال دوستان اصفهانی خواهد بود. این ویژه برنامه با حضور مهمانانی شاخص از ساعت ۱۵:۱۵ آغاز میگردد و ورود برای عموم و خانواده ها به صورت رایگان است.

ویژه برنامه های "فوتبال به وقت اصفهان" به همت شهرداری منطقه هشت با همکاری شهرداری منطقه چهار با همراهی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برگزار می گردد.

"اشتباه کمتر یعنی سلام به قهرمانی" عنوان دیگری از این رسانه است که صحبت های عزت پورقاز را مورد بررسی قرار داده است. پورقاز بر این باور است برای کسب عنوان قهرمانی تا جای ممکن باید اشتباهات فردی و گروهی را کاهش داد تا در پایان فصل سپاهان بتواند به جام قهرمانی برسد.

سپاهان اسب خود را برای قهرمانی زین کرده است " عنوان پایانی این روزنامه است که به گفته های سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی اشاره دارد.

"اصفهانی ها برای ذوب آهن سنگ تمام بگذارند" عنوان نخست رسانه "سبز سبزم" است که به دیدار حساس ذوب آهن- پرسپولیس در فولاد شهر اختصاص یافته است. در این خبر از مردم اصفهان خواسته شده است که برای حمایت همه جانبه از سبزپوشان به فولادشهر بروند و یاردوازدهم این تیم در این دیدار باشند.

"مردم اصفهان به حمایت از ما برخیزند" عنوان دیگری از این رسانه است که به بیان خواسته منصوریان از مردم اصفهان اختصاص یافته است دیروز علیرضا منصوریان در نشست خبری خود خطاب به مردم اصفهان گفته است که سبزپوشان را در فولادشهر تنها نگذارند و یار آنها در این دیدار سخت باشند.

"پرسپولیس ۹ سال است که در خانه ذوب آهن پیروز نشده است" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت های گابریل کالدرون دارد. کالدرون در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ذوب آهن از ناکامی ۹ سال اخیر تیمش در شکست ذوب آهن در اصفهان سخن گفته است.

"اگر شکست پرسپولیس را می‌خواهید در فولادشهر سبز ها را تنها نگذارید" عنوان پایانی این رسانه است که اشاره به دیدار حساس امروز در فولادشهر دارد.

کد خبر 399637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.