بزرگترین خسارت تاریخ فوتبال ایران/ با یک خداحافظی خوشحالمان کرد

به نظر می‌رسد کار ویلموتس با تیم ملی به پایان خط رسیده است و حتی برخی رسانه‌ها از فسخ قرارداد او خبر می‌دهند اما داستان مسائل مالی این سرمربی گویی فعلا به پایان نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقابل امروز شهر خودرو و استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن، بالا رفتن احتمال فسخ قرارداد ویلموتس و حواشی انتخاب احتمالی برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز -پنجشنبه ۱۴ آذر- بود.

دیدار حساس و جذاب امروز پدیده و استقلال عنوان اول خبر ورزشی را به خود اختصاص داده است، این روزنامه با عنوان "۳ بازی با یک بلیت" از جدال استرا و یحیی نوشت مسابقه‌ای که هر دو تیم را با برد به صدر جدول نزدیک و باخت جایگاه فعلی آن‌ها را متزلزل می‌کند، "خبر ورزشی" در بخش دیگری، از شرط برانکو برای قرارداد سه ساله با تیم ملی نوشت.

"بپا زمین نخوری" عنوان "گل" در خصوص جدال پرسپولیس و ذوب آهن است. دو تیمی که یکی با روند سینوسی در بالای جدول و دیگری به تازگی اوج گرفته است و شکست در آن می‌تواند به معنای حذف مربی بازنده باشد، این روزنامه در بخش دیگری از اظهارات برانکو نوشت که معتقد است هنوز ویلموتس سرمربی تیم ملی است.

اظهارات دیروز قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی در رسانه ملی واکنش‌های مختلفی را در پی داشت، گفته‌های او وقتی رنگ سیاهی به خود گرفت که از خسارت بزرگ فوتبال ایران و ضرر چندین میلیون یورویی پای مربی ۵۰۰ هزار یورویی گفت، حال "ایران ورزشی" با عنوان "بزرگترین خسارت تاریخ فوتبال ایران" از قرارداد فدراسیون با مربی نوشت که گویی دیگر جایی در قلب ایران و نیمکت تیم ملی ندارد.

در روزهایی که رسانه‌ها از احتمال بالای فسخ قرارداد با ویلموتس می‌نویسند و برانکو نیز هر روز به تیم ملی نزدیک تر می‌شود "هدف" پا را فراتر گذاشته است و با عنوان "با یک خداحافظی خوشحالمان کرد" از فسخ قرارداد مرد بلژیکی با فدراسیون و پایان کار او در تیم ملی نوشت، البته که او دیروز در صفحه مجازی خود از عدم توافق بر سر فسخ با فدراسیون نوشت.

"تاج و ساکت نمی‌توانند کاری برای این فوتبال بکنند" عنوان جنجالی "ابرار ورزشی" در خصوص اظهارات بهمن فروتن مربی فوتبال است، سخنانی که بعد از افشای ضررهای تیم ملی در قرارداد با ویلموتس دور از انتظار نیز نبود.

"پیروزی" عنوان اول خود را به مصاف پرسپولیس و ذوب آهن اختصاص داده است، این روزنامه با عنوان "شیر همیشه شیر است" از جدال حساس این دو تیم در اصفهان نوشت.

کد خبر 399611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.