اعطای تسهیلات به پنج طرح اقتصادی و درآمدزای شهری

جانشین رئیس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت کارگروه ملی وام شهرداری‌ها با معرفی پنج طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری‌ها به بانک برای دریافت تسهیلات خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود نصرتی از اعطای تسهیات به پنج طرح اقتصادی و درآمدزای شهری خبر داد و اظهار کرد: در سی و دومین جلسه کارگروه ملی وام شهرداری‌ها که با هدف ایجاد منابع درآمدی برای اجرای پروژه‌های شهرداری‌ها در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شد، پیشنهادهای استان‌ها در خصوص اعطای تسهیلات به برخی پروژه‌های شهرداری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای کارگروه ملی وام شهرداری‌ها با معرفی پنج طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری‌های فردوس، ارسنجان، بستک، قهستان و قورچی باشی به بانک برای اعطای تسهیلات به ارزش ۷۷ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال موافقت کرد.

جانشین رئیس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: لازم است کمیته‌های استانی وام مطابق شیوه‌نامه ابلاغی تسهیلات، نظارت مستمر و مداومی در خصوص چگونگی پیشرفت فیزیکی هر مرحله از طرح‌های تصویب شده به عمل آورند.

تصرتی تصریح کرد: عناوین پروژه‌های پنج طرح شهرداری مشمول پرداخت تسهیلات که به بانک معرفی شد، عبارتست از: طرح احداث استخر ذخیره آبهای سطحی از شهرداری‌های فردوس در استان خراسان جنوبی، طرح تکمیل مجتمع تجاری شهرآرا از شهرداری ارسنجان در استان فارس، طرح خرید ماشین آلات عمرانی از شهرداری بستک در استان هرمزگان، طرح خرید ماشین آلات عمرانی از شهرداری قهستان در استان خراسان جنوبی و طرح یک دستگاه کمپرسی از شهرداری قورچی باشی در استان مرکزی.

کد خبر 399595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.