مشهد شهری پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: برگزاری "نمایشگاه بین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری"در ارتقای کیفی خدمات نیز در سطح شهر مشهد به عنوان شهر پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری مثمرثمر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن شریعتی در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین "نمایشگاه بین فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری"، اظهار کرد: مشکلات عمده‌ای که بر سر راه جذب سرمایه وجود دارد، مقررات دست و پاگیر سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها است که حل و فصل این مساله عزم ملی می‌طلبد.

وی اظهار کرد: هر چند که شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در اصلاح قوانین مخل کسب و کار، بسیار مطلوب عمل کرده، اما هنوز در حوزه تفویض اختیار و واگذاری‌ها با مشکل مواجه هستیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری "نمایشگاه بین فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری"، شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران و به‌روزرسانی اطلاعات آنان از اولویت‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی است.

شریعتی اظهار کرد: برگزاری "نمایشگاه بین فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری"در ارتقای کیفی خدمات نیز در سطح شهر مشهد به عنوان شهر پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری مثمرثمر خواهد بود.

وی با بیان این که همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها برای جذب سرمایه‌گذار به کلانشهر مشهد و استان بسیار مطلوب است، گفت: با توجه به اینکه شهردار مشهد نیز یکی از اعضای کمیسیون سرمایه گذاری استانداری است، این مهم فرصتی را برای مجموعه شهری به وجود آورده تا امورات مالی پروژه‌ها سریع‌تر مورد حل و فصل قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه سند جامع شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری آماده و کار جدیدی در شهر انجام شده است، تصریح کرد: تحریم‌ها بر انتقال سرمایه به کلانشهر مشهد تاثیرگذار بوده، اما مجموعه‌هایی وجود دارند که با دور زدن تحریم ها در حوزه‌های زیرساختی شهری سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌هایی که در حال حاضر در مجموعه شهری معرفی شده، بسیار مناسب و بکر است که با رویکرد جدید شهری مطابقت بسیار دارد.

شریعتی یادآور شد: ایجاد فضاهای خدماتی، احداث جایگاه سوخت و بنگاه‌های الکترونیکی از جمله پتانسیل‌ها و فرصت های سرمایه‌گذاری در مشهد است.

کد خبر 399592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.