بعد از ۲۳۴ سال، از صفر شروع کردیم

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران لیستی از اقدامات مدیریت شهری در این پایتخت ۲۳۴ ساله درخصوص مناسب‌سازی شهر برای معلولان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام در صفحه توئیتر خود نوشت: اغراق نیست اگر بگویم در سال ۹۷ مناسب سازی فضاهای شهری تهران، این پایتخت ۲۳۴ ساله را از نقطه صفر آغاز کردیم.

وی افزود: ۲۹ بوستان ، ۲۵ معبر شریانی درجه یک، ۱۳۹ ایستگاه بی آر تی، ۶۰ میدان میوه و تره بار، ۳۰ساختمان اداری شهرداری تهران، ۲۲ سرای محله، ۹ سالن ورزشی و ۱۵ مجموعه بازی برای افراد دارای محدودیت جسمی و حرکتی مناسب‌سازی شده است.

رئیس کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به زودی ۴۸ دستگاه آسانسور خریداری شده، برای مناسب سازی ۱۵ ایستگاه مترو از خطوط یک تا چهار بکار گرفته خواهد شد و از این پس هیچ ایستگاهی بدون رعایت ضوابط مناسب سازی برای افراد دارای محدودیت، افتتاح نخواهد شد.

وی ادامه داد: ۴۴ بوستان شهری، ۴۴ معبر اصلی و ۸۸ ساختمان اداری شهرداری تهران نیز تا پایان سال جاری در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برای ارائه خدمات به تمامی شهروندان فارغ از هرگونه تبعیض آماده خواهند شد.

نژادبهرام اضافه کرد: کلیه شهروندان میتوانند فهرست کامل اماکن و فضاهای مناسب سازی شده سطح شهر تهران را در بستر نقشه اپلیکیشن رایا مشاهده کنند.

وی با اشاره به شعار "تهران امن بدون فساد و بدون تبعیض برای همه" خاطرنشان کرد: تلاش در راستای تحقق شعار انتخاباتی خود را وظیفه و تکلیف میدانم و معتقدم تا رسیدن به اهداف و برنامه‌ها ، مسیر طولانی در پیش است.

کد خبر 399585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.