یکی از رسالت‌های قوه قضائیه احیای حقوق عامه مردم است

معاون قضائی قوه قضاییه گفت: طرح قوه قضائیه این است که مسئولان این قوه در محل تجمع مردم مانند مساجد و اماکن حضور یابند تا حس امیدواری در جامعه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از فریدونشهر، حجت الاسلام کرامت علی مظفری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: مسئولان در دسترس مردم باشند تا مردم فکر نکنند کار مسئولان فقط نشستن در جلسات است.

معاون قضائی قوه قضاییه گفت: بازنگری به فلسفه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی تشریفاتی نیست بلکه از روی واقعیت و اعتقاد و همچنین قلبی است چراکه هدف، خدمت به مردم است.

حجت الاسلام مظفری تصریح کرد: برای خدمت به مردم از تمام ظرفیت‌ها باید استفاده شود و حتی منحصر به وقت اداری نباشد و حرکت‌ انقلابی و جهادی برای خدمت به مردم باید انجام شود.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی جناح و حزب نمی‌شناسد و هرکسی که به انسانیت اعتقاد دارد دارای روحیه انقلابی است، گفت: مدیران با حضور در روستاهای محروم مشکلات را رفع کند.

معاون قضائی قوه قضاییه با بیان اینکه طرح قوه قضائیه این است که مسئولان این قوه در محل تجمع مردم مانند مساجد و اماکن حضور یابند تا حس امیدواری در جامعه ایجاد شود، گفت: اگر انسان دین مدار باشد از حداقل امکانات حرکت‌های بزرگی انجام می‌دهد.

حجت الاسلام مظفری گفت: انتخابات یک فرصت برای تجلی اراده‌ها است، باید زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود و فارغ از نگاه به گرایش سیاسی، کاندیدها انتخاب شوند، تمام جریان‌ها را رصد کرده تا از تخلفات جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های قوه قضائیه احیای حقوق عامه مردم است، گفت: برخورد با حفر چاه‌های غیر مجاز از حقوق عامه مردم است با مدیریت درست مصرف آب دربخش  کشاورزی و صنعت می توان منابع آبی را حفظ کرد.

کد خبر 399582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.