خانه ژیمناستیک به بخش خصوصی واگذار می شود

دبیر کمیته آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک گفت: در حال حاضر درگیر خانه ژیمناستیک هستیم زیرا آن را برای مزایده گذاشتند که به بخش خصوصی واگذار گردد.

علی نکویی، درگفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات ترامپولین بانوان، اظهار کرد: این مسابقات به صورت باشگاهی برگزار شد که از هر استان چند باشگاه می توانستند شرکت کنند و محدودیتی نداشت. با توجه به اینکه هزینه این مسابقه زیاد است و بانوان به تازگی این ورزش را آغاز کرده اند، شمار محدودی از شهرستان ها در این مسابقات حضور داشتند. هزینه این تیم ها از طریق اسپانسر و یا خود بازیکنان پرداخت می شود امکان حمایت مالی از سوی هیئت وجود ندارد.

وی با اشاره به واگذاری خانه ژیمناستیک به بخش خصوصی گفت: خانه ژیمناستیک برای واگذاری به بخش خصوصی به مزایده گذاشته است و درصدد هستیم با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان سانس های مورد نیاز هیئت را از طریق خرید خدمات در اختیار بگیریم.

دبیر کمیته اکروژیم فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: خانه ژیمناستیک تنها سالن اختصاصی استان اصفهان است که تمام تجهیزات آن وارداتی است و با توجه به تحریم کشور، جایگزین کردن این وسایل امکان پذیر نیست در نتیجه باید  در حفظ آن دقت بیشتری کرد تا قهرمانان استان بیشترین استفاده را از وسائل موجود در تمرینات داشته باشند.

نکویی با اشاره به انتخابات مجمع هیئت ژیمناستیک استان اصفهان تصریح کرد: این انتخابات برگزار شده و برنامه های آن طبق روال در حال انجام است؛ دوره های آموزشی، اعزام های استانی یا کشوری، کلاس ها و ... طبق تقویم ورزشی پیش می رود.

کد خبر 399574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.