قوه قضائیه محکم در برابر ظلم ایستادگی می‌کند

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: مردم بدانند که قوه قضائیه محکم در برابر ظلم ایستادگی می‌کند و مسیر اجرای عدل وعدالت را به جد دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوانسار، حجت الاسلام هادی صادقی شامگاه امشب -چهارشنبه ۱۳ آذر- در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار با بیان اینکه امروز شرایطی فراهم شده که مردم و مستضعفان سرنوشت خود را به دست گیرند، اظهار کرد: شهدا جان خود را نثار حفظ نظام و کشور کردند و ما باید برای حفظ آرمان‌های نظام زمینه ظهور امام زمان عج الله را فراهم کنیم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: جمهوری اسلامی گوهر گران‌بهایی است که باید برای تداوم آن تلاش شود و به این دلیل مسئولیت خطیری بر دوش ما است که باید مواظب باشیم در امانت‌داری نظام کوتاهی نکنیم.

حجت‌الاسلام صادقی گفت: با مجاهدت و کار جهادی کشور و نظام را پیش می‌بریم تا به دست صاحب اصلیش برسانیم‌ که این امر مهم با همت جمعی محقق می‌گردد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه تصریح کرد: در جریان سهمیه بندی و افزایش قسمت بنزین که با تجمع مردم، اغتشاشگران سواستفاده کردند و دست به آشوب زدند شاهد بودیم که با تدبیر مقام معظم رهبری تمام برنامه ریزی آمریکا، آل سعود، صهیونیست‌ها که در دو سال گذشته گروه هایی را آموزش و سازماندهی کردند خنثی و آرامش برقرار شد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به بیانات امام(ره) مبنی براینکه اگر رضایتمندی مردم را حاصل کنید در کارها موفق می‌شوید والا شکست می‌خورید، گفت: مسؤولان کاری نکنند که مردم در مقابل آنها قرار گیرند چرا که همراهی مردم مسئله بزرگی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تمام تصمیماتش از مردم حمایت می‌کند، گفت: حمایت رهبری از دولت‌ها به این دلیل نیست که از ضعف‌های دولت بی خبر هستند بلکه ازضعف‌های آنان با خبر و تلاش برای رفاه مردم را به دولت تأکید می‌کنند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه مردم بدانند که قوه قضائیه محکم در برابر ظلم ایستادگی می‌کند و مسیر اجرای عدل وعدالت را به جد دنبال می‌کند، گفت: بسیاری از موضوعات با سازش حل و فصل و از تشکیل پرونده‌ها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 399573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.