از دور رقابت برای قهرمانی کنار رفته ایم

سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی گفت: لیورپول تیمی است که به سختی می بازد و ما هم فاصله امتیازی بسیار زیادی با این تیم داریم. به نظرم قهرمانی در لیگ برای ما تمام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار برابر برنلی اظهار کرد: گل های زیبایی در این بازی به ثمر رساندیم. گل اول فوق العاده بود و دومین گل هم ترکیبی از یک سانتر خوب و یک ضربه تماشایی بود.

وی درباره تاثیر گابریل ژسوس در بازی های این تیم تصریح کرد: به خاطر گلزنی های ژسوس، قطعاً به او نیاز داریم. او همیشه احساس تعهد می کند و برای ما بازیکن خاص و مهمی محسوب می شود. زمان هایی پیش می آید که مهاجمان گل به ثمر می رسانند اما گاهی هم این اتفاق نمی افتد، این مسئله نشان می دهد که چقدر لازم است تا بازیکنان ما در بازی های مهم عملکرد خوبی داشته باشند و مهاجمان ما گلزنی کنند.

پپ راجع به عملکرد رودری اضافه کرد: روردی در پست خودش بسیار خوب عمل کرد و در دفاع، حمله و جابه جایی ها درخشان بود. بازیکن جوانی است و حرفه ای عمل می کند که خوشحالی گل او نیز بیانگر این مسئله بود.

سرمربی تیم منچستر سیتی در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره تساوی در بازی برابر نیوکاسل اضافه کرد: به نظرم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. به هر حال پیروزی در این لیگ آسان نیست و ما تلاش کردیم تا بازی خود را به نمایش بگذاریم که برای ما این مسئله از همه چیز مهم تر است.

وی یادآور شد: همانطور که می دانید فاصله ما با لیورپول بسیار زیاد شده و احساس می کنم که به طور کامل از دور رقابت برای قهرمانی کنار رفته ایم. به هر حال لیورپول تیمی است که به سختی می بازد و ما باید صرفاً تمرکز خود را روی بازی های بعدی بگذاریم. ترجیح می دهم که ذهن بازیکنان را بر روی دربی روز شنبه متمرکز کنم و امیدوارم که هواداران هم به ما کمک کنند. ماه دسامبر واقعاً ماه دیوانه کننده ای است!

کد خبر 399571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.