هیئت ویژه رسیدگی به مشکلات کشاورزان حوضه آبریز زاینده رود تشکیل شود

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه توجه به مسایل قضایی برای کشاورزان در استان اصفهان و دیگر استان‌ها را ضروری دانست و گفت: باید به یک هیئت ویژه در قوه قضائیه ماموریت و اختیاری داده شود که مسایل مربوط به حوضه آبریز زاینده رود را پیگیری کند تا جایی که مشکلات این چند استان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه چهارشنبه در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با انجمن صنفی کشاورزان استان اصفهان با بیان اینکه وقتی که به کشاورزی توجه نمی‌شود مجبور به دست دراز کردن روی بیگانگان هستیم، اظهار کرد: کشاورزان انتظار حداقلی از جمله توجه به قانون، عدم تبعیض و عمل به وعده‌های داده شده را دارند.

وی با بیان اینکه به عنوان یک کشاورز زاده عرق شرم باید از پیشانی بریزم که نتوانستیم در ابعاد مختلف به کشاورزان توجه کنیم، افزود: البته برخی از مشکلات کشاورزی مربوط به کل کشور و برخی تنها مربوط به کشاورزان استان اصفهان است که باید این دو مساله از هم جدا شود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه نمی‌توان از زمان محدود همه عقب ماندگی‌ها را جبران کرد، اضافه کرد: باید همه مشکلات اولویت بندی و برای رفع آنها گام به گام برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه توجه به مسایل قضایی برای کشاورزان در استان اصفهان و دیگر استان‌ها را ضروری دانست و افزود: باید به یک هیئت ویژه در قوه قضائیه ماموریت و اختیاری داده شود که مسایل مربوط به حوضه آبریز زاینده رود را پیگیری کند تا جایی که مشکلات این چند استان برطرف شود.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه امروز کشاورزان اصفهان شرایط اقتصادی خوبی را ندارند و برخی از آنها حتی کرایه راه را ندارند، ادامه داد: باید به کشاورزان کمک شود، دولت در این زمینه باید همکاری داشته باشد.

کد خبر 399565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.