رضایتمندی مردم مؤلفه سرمایه اجتماعی کشور است

رئیس دادگستری گلپایگان گفت: امسال بالغ بر ۲۶ هزار پرونده وارد دادگستری شده است و یک سوم چارت سازمانی دادگستری گلپایگان تا پاسی از شب برای رسیدگی به این پرونده ها مشغول کار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، نجف علی علیان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: ظیفه ذاتی قوه قضائیه تحقق عدالت فردی و اجتماعی و حفظ حقوق مردم در جامعه و نظارت بر حسن اجرای قوانین است که در قانون جدید  به این امر مهم جامه عمل پوشانده شده است.

رئیس دادگستری گلپایگان گفت:

علیان گفت: کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضا وظیفه تمام دستگاه‌ها است و هر اداره خدمات رسان در کاهش وردی پرونده‌ها به دادگستری نقش دارد. امسال بالغ بر ۲۶ هزار پرونده وارد دادگستری شده است و یک سوم چارت سازمانی دادگستری گلپایگان تا پاسی از شب برای رسیدگی به این پرونده ها مشغول کار هستند.

رئیس دادگستری گلپایگان گفت: همانگونه که رئیس جدید قوه قضائیه رضایتمندی مردم را به عنوان یک مؤلفه مهم برای اقتدار نظام و سرمایه اجتماعی در کشور می‌داند ما نیز باید این مهم را در دستور کار قرار دهیم.

علیان تصریح کرد: از برخورد با کوچکترین موضوعی که موجب سلب امنیت مردم و نظام شود فروگذار نخواهیم بود و با تلاش نیروی انتظامی یک شبکه جرم در گلپایگان با کمترین هزینه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در کنار اصلاح و تربیت در بین زندانیان اشتغالزایی برای آن‌ها ایجاد شده است، گفت: برای جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان مواد مخدر نیاز به یک کمپ حساب شده با نیروهای علمی داریم.

رئیس دادگستری گلپایگان گفت: دو گانگی مدیریت سد کوچری موجب عدم اجرای تصمیمات شده است، همچنین ورشکسته شدن دو شرکت‌ صنعتی به دلیل نقدینگی و تحریم‌ ممکن است کارکنان آن را روانه دادگاه کند که نیاز است وضعیت این دو شرکت ساماندهی شود.

کد خبر 399547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.