از هواداران سپاهان کمک می خواهم/ قرار باشد از داوری گله کنیم، حق ما است نه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم پرسپولیس را برای بازیکنانمان کاملا آنالیزم کرده ایم. امیدوارم در مجموع تیم ذوب آهن فردا موفق باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس با بیان خوش آمدید به باشگاه پرسپولیس خصوصاً کریم باقری و افشین پیروانی، اظهار کرد: وضعیت تیم ما خیلی خوب است. بر روی مباحث روحی و روانی بسیار خوب کار کرده ایم. تیم پرسپولیس را برای بازیکنانمان کاملا آنالیزم کرده ایم. امیدوارم در مجموع تیم ذوب آهن فردا موفق باشد.

وی با بیان اینکه بازی با پرسپولیس تلاش خاصی می خواهد، گفت: موفقیت فردای ما به بازیکنانمان بستگی دارد که تاکتیک های تمرین شده در طول هفته را اجرا کنند. تمام تلاشمان را برای بازی فردا انجام می دهیم. درد و دل امیر قلعه نویی را ادامه می دهم و همشهریان اصفهانی نگاه می کنم که چرا در مقابل تیم های بزرگ ورزشگاه ها پر نمی شود؟

لیگ ایران شبیه انگلیس شده است!

منصوریان با درخواست از هواداران ذوب آهن که این تیم را در بازی فردا تنها نگذارند، گفت: من هم دغدغه قلعه نویی را دارم و از مردم اصفهان می خواهم فردا به کمک جوانان ذوب آهن بیایند؛ همچنین از هوادارا سپاهان در این زمینه کمک می خواهم. طبیعتاً پرسپولیس با تمرینات بیشتری به اصفهان آماده و از ما سر حال تر است . ما در 9 روز آینده سه بازی باید انجام دهیم و لیگ ایران را شبیه انگلیس کرده است. جوانان خوبی در تیممان داریم و اهدافممان را پلکانی طی می کنیم و فعلا فقط به بازی با پرسپولیس فکر می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه در بازی خانگی به دنبال برد هستیم، افزود: وقت مدارا نداریم. انسجام خوبی در خط دفاعی و دروازه به وجود آماده که کمک شایانی به ما خواهد کرد. پرسپولیس و استقلال بی تجربه نیستند و برای برد پا به میدان خواهیم گذاشت. ساق پای بازیکنانم باعث شده که در رنکینگ جهانی مربی ها صعود کنم. باید به جوان تر ها اعتماد کنیم. افتخار می کنم پاسپورت ایرانی دارم و اینکه همسرم را متقاعد کردم که فرزندم را در ایران به دنیا بیاورد.

قرار باشد از داوری گله کنیم، حق ما است نه پرسپولیس

وی افزود: دو گله از مدیر عامل پرسپولیس دارم؛ اینکه در شب های فوتبالی به انصاری فرد گفتند نمی گذارند پرسپولیس قهرمان شود وی را عصبانی کرد . به خاطر صحبت‌های مدیرعامل انصاری فرد داور بازی فردا تحت فشار است. داور بازی فردا یکی از بهترین داوران لیگ است و از وی می خوام فردا یکی از بهترین قضاوت هایش را انجام دهد. اگر کسی قرار باشد از داوری گله کند ماهستیم چون بیشترین ضرر را از دواری ما کرده ایم. ذوب آهن مظلوم است؛ اعتقاد قلبی من است که نباید در مورد داوری صحبت کنم و از طرف دیگر نیز مدیرعامل باشگاه ما خودش داور است.

سرمربی ذوب آهن گفت: باید خودمان را جای داوران بگذاریم. پهلوان از ناحیه همسترینگ کمی مشکل پیدا کرده و مصدوم است و خلعتبری را فردا در اختیار داریم. یک جای کار در اصفهان می لنگد که هواداران ذوب آهن به ورزشگاه نمی آیند.

کد خبر 399535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.