پرسپولیس ۹ سال در فولادشهر موفق نبوده است/ قهرمانی برای چهارمین بار سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس ۹ سال است پرسپولیس در فولادشهر موفق نبوده است ولی به بازیکنانم مطمئن هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن  با بیان اینکه فردا بازی سختی برای دو تیم است، اظهار کرد: پرسپولیس ۹ سال است پرسپولیس در فولادشهر موفق نبوده است، به بازیکنانم مطمئن هستم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن در دو بازی گذشته خود خوب عمل کرده است، ادامه داد: بعد از لغو بازی نساجی تمرینات خوبی داشتیم. فردا آماده یک بازی خوب هستیم. در مورد استفاده از بیرانوند فردا همه چیز مشخص خواهد شد. علیرضا برایمان مایه افتخار است. من به تمامی نظرها احترام می گذرام. می دانستم بعد از هتریک در قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی برای بار چهارم سخت خیلی سخت است، اما به توانمدی بازیکنانم اطمینان دارم.

کالدرون تصریح کرد: تا به امروز نتایج خوبی به دست نیاورده ایم. زمانی که بتوانیم از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم موفق خواهیم بود. کمال کامیابی نیا بعد از جراحی برای اولین بار در لیست ۱۸ نفره حضور دارد که از برگشتش خوشحال هستیم؛ او زمان نیاز دارد تا آماده شود. خط دفاعی پرسپولیس عالی است و این بهترین چیزی است که داریم. سه دفاع وسط خوب  و باکیفیت داریم که معمولا یکی از آنها همیشه بیرون است. از هر سه مدافعم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال ادامه داد: امیدوارم مثل خط دفاعی که بازیکنان باکیفیت داریم، در پست های دیگر نیر بازیکن خوب به تعداد زیاد داشته باشیم تا وقتی که یک بازیکن مصدوم می شود، همیشه جایگزین داشته باشیم.

کد خبر 399533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.