آقای خاص، ارکستر نمایش هیجان انگیز امشب تئاتر رویاها

از سری رقابت های لیگ جزیره، امشب دو تیم منچستر یونایتد و تاتنهام ساعت ۲۳ به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا جذاب ترین و مهم ترین رقابت هفته پانزدهم را برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از تحلیلگر سایت اسکای اسپورت، امشب قرار است تا دو تیم قدرتمند انگلیسی یعنی منچستر یونایتد و تاتنهام در چهارچوب رقابت های لیگ جزیره به مصاف هم بروند، رقابتی جذاب و تماشایی که بازگشت مورینیو به اولدترافورد از جذابیت های آن است.

شاید مهم ترین اتفاقی که در این بازی باید در جستجوی آن بود، بازگشت مورینیو به ورزشگاه تیم سابقش است. تیمی که البته آنچنان که باید و شاید از عملکرد آقای خاص راضی نبود و سردسته مخالفان یونایتدی خوزه، پل پوگبایی بود که امشب به دلیل مصدومیت در بازی حضور ندارد.

اما در سمت دیگر میدان یونایتد مقابل تاتنهام قرار می گیرد تا شب سختی برای شیاطین سرخ باشد. سه هفته پیش کمتر کسی فکر می کرد که تاتنهام بتواند از سراشیبی جدیدی که پوچتینو باید تیم را در آن هدایت کند، سالم بیرون بیاید، اما از آن زمان به بعد، پس از اخراج پوچتینو و با پیوستن آقای خاص به نیمکت تاتنهام، همه ورق ها به سود سفید پوشان لندنی برگشت.

به نظر نمی رسد که تاتنهام به شکست در این بازی رضایت دهد اما احتمال دارد که یک تساوی هم برای شاگردان مورینیو نتیجه خوبی باشد. از سوی دیگر اما، تاتنهام همیشه یکی از تیم های مورد علاقه من یونایتد در اولدترافورد بوده، اما تئاتر رویاها مدتی است که نمایش های خوبی به اجرا نمی گذارد.

منچستر و سولسشر باید خود را حداقل این بار و در این جدال حساس اثبات کنند و مورینیو در آن سوی میدان می خواهد از این امتحان هیجان انگیز سربلند بیرون بیاید. گمان می کنم که این بازی با نتیجه ۲-۲ مساوی به پایان برسد.

کد خبر 399529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.