تعویق در بازی های لیگ برتر فوتسال به دلیل برگزاری دیدارهای معوقه

هایپرشهر قرار بود در جریان دیدارهای هفته ۲۰ لیگ برتر فوتسال مقابل شهروند قرار بگیرد ولی بدلیل برگزاری دیدار معوق هفته ۱۸ باید شنبه میزبان فرش آرا باشد؛ گیتی پسند نیز جمعه در هفته ۲۰ باید از شاهین کرمانشاه میزبانی می کرد ولی بدلیل دیدار معوق هفته ۱۷ باید شنبه از سوهان محمد سیما قم میزبانی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دیدارهای معوقه هفته هفدهم که بدلیل مسائل امنیتی لغو شده بود در حالی برگزار خواهد شد که که لیگ برتر در آستانه ورود به هفته بیستم قرار دارد.
اوج حساسیت در پیروزی

سوهان محمد سیمای قم قرار بود در هفته ۱۷ لیگ میهمان تیم گیتی پسند اصفهان باشد، اکنون با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتسال، این دو تیم جمعه - ۱۵ آذرماه- در اصفهان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

دیدار گیتی پسند و سوهان محمد سیما از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود؛ تیم سوهان‌محمدسیمای قم در آخرین دیدار خود میهمان تیم تازه لیگ برتری شده ستارگان ورامین بود ولی   چهار بر سه مغلوب ستارگان شد. شاگردان حمید بیغم نیز در آخرین دیدار مقابل ارژن شیراز قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه سه بر یک ارژن شیراز را شکست دهند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در حال حاضر در جدول ۳۱ امتیازی است و در رده پنجم جدول قرار دارد؛ گیتی پسند با یک بازی کمتر نسبت به سوهان محمد سیما قم ۳۵ امتیاز دارد و در رده دوم جدول قرار دارد.
تیم سوهان محمد سیما در تاریخ تقابل‌های خود با گیتی پسند هنوز پیروز نشده است. از طرفی تمامی شکست‌های تیم سوهان محمد سیما در این فصل در خارج از خانه رخ داده و همین موضوع، بخت تیم گیتی پسند را برای پیروزی در این دیدار را افزایش می دهد.

جدال نیمه بالا و پائین جدول

هایپرشهر به عنوان دومین نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال آقایان باید هفته ۱۸ در شاهین شهر از فرش آرا مشهد میزبانی میکرد که آن دیدار بدلیل مسائل امنیتی لغو شده بود ولی اکنون با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتسال، این دو تیم شنبه - ۱۶ آذرماه- در شاهین شهر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

تیم فوتسال هایپرشهر در آخرین دیدار خود مقابل مس سونگون صدر نشین با نتیجه چهار بر یک متوقف شد تا روند ناکامی های این تیم ادامه دار باشد. مدتی است که مشکلات مالی گریبانگیر هایپرشهر است و حتی چندی پیش صحبت از واگذری امتیاز این تیم به باشگاه نامی نو نیز بر سر زبان ها افتاد.

فرش آرا مشهد در آخرین دیدار میزبان حفاری اهواز بود و با نتیجه دو بر یک مغلوب حفاری شد. پیش از برگزاری این دیدار معوق هایپرشهر با ۱۷ امتیاز در رده ۱۱ام و فرش آرا با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

کد خبر 399526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.