ابراهیمی: پایداری‌ها معمولاً هنگام لیست بستن کوتاه می‌آیند

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت‌: مردم رأی می‌دهند تا نظام را سربلند کنند، اما این دلیل نمی‌شود که نهادها و سیاسیون در انجام وظایف خود کوتاهی کنند.

به گزارش ایمنا، حسین‌ ابراهیمی در مورد وضعیت اصولگرایان در تحقق هدف اتحاد در انتخابات اظهار کرد: جریان اصولگرایی ریشه پردوام در سیاست ایران دارد اصولگراها مقید هستند که در هر انتخاباتی از جمله انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی حضوری جدی داشته باشند. بر همین اساس می‌کوشیم که همه سلیقه‌های اصولگرایی در قالب یک لیست وارد انتخابات شوند تا بلکه با کسب اکثریت کرسی‌های مجلس بعدی بتوانیم برنامه‌هایمان را برای کاهش مشکلات اجرایی کنیم.

وی افزود: البته اصولگراها در چند انتخابات گذشته یکسری مشکلات یا بهتر است گفته شود اختلاف‌هایی داشتند؛ به عنوان مثال همفکران ما در جبهه پایداری مواضع خاصی می‌گیرند، البته آنها معمولاً هنگام لیست بستن کوتاه می‌آیند و برای اعتلای اصولگرایی در عرصه سیاست و انتخابات نظرشان را با نظر بقیه تطبیق می‌دهند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد:بنابراین امید زیادی داریم تا پایداری‌چی‌ها با در نظر گرفتن موقعی حساسی که کشور دارد بنا را بر همکاری بگذارند و در نهایت اصولگرایان فقط با یک لیست وارد عرصه رقابت در انتخابات اسفندماه شوند.

ابراهیمی توضیح داد: نکته نگران‌کننده در مقطع فعلی این است که خدای ناکرده مردم با صندوق رأی قهر نکنند. البته مردم در این 40 سال در هر شرایطی نشان داده‌اند نظام و انقلاب را قبول دارند و بعید است با رأی ندادن طبق انتظار دشمنان عمل کنند.

وی افزود: ای کاش دولتی که اسم خود را اعتدال و تدبیر گذاشته است‌، در این 6 سال تدبیر بیشتری به خرج می‌داد تا مردم این‌قدر گرفتار نمی‌شدند. به هر حال آنها انتظار دارند هر دولت و مجلسی که روی کار می‌آید همه تلاشش را به کار بندد تا بتواند آرامش را به جامعه تقدیم کند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: البته در اعتراض‌های اخیر گروهی خرابکار و اشغالگر از شرایط پیش‌آمده سوءاستفاده کردند و خسارت‌هایی به اموال عمومی وارد کردند. این مهم است که هیچ فرد و هیچ ارگانی نباید حساب خرابکاران را با مردم یکی بداند. چون مردم ایران مردمی متعهد به نظام هستند و امکان ندارد با کارهایشان چهره نظام را در جهان مخدوش کنند. مردم رأی می‌دهند تا نظام را سربلند کنند، اما این دلیل نمی‌شود که نهادها و سیاسیون در انجام وظایف خود کوتاهی کنند.

منبع: اعتمادآنلاین

کد خبر 399517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.