رییسی: مسائل اصفهان از مهمترین مسائل کشور است

رئیس قوه قضائیه گفت: استان اصفهان و مسائل این استان و اقداماتی که در آن انجام می شود جز مسائل مهم کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله ابراهیم رئیسی امروز  _چهارشنبه ۱۳ آذرماه ۱۳۹۸_ در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصفهان همیشه جلوه گاه علم و دین، فرهنگ و هنر و جهاد و اجتهاد بوده است. از جلوه های مهم این استان و مردم آن بصیرت، زمان شناسی و شهید پروری است. استان اصفهان و مسائل این استان و اقداماتی که در آن انجام می شود جزء مسائل مهم کشور است. اصفهان قطب کشاورزی، صنعت و هنر است و به عنوان یکی از مهم ترین استان های کشور محسوب می شود.

وی افزود: اولین مسئله ای که در این استان بررسی خواهیم کرد در رابطه با مسائل قضایی و سازمان های وابسته به قوه قضائیه است. ۲۳ هیئت به شهرستان های استان اعزام کردیم که فردا گزارش های آن در جلسه عالی قوه قضائیه مطرح خواهد شد. نشست هایی با فرهیختگان، دانشگاهیان و اساتید و نشستی با علما و حوزویان خواهیم داشت. نشستی با شورای اداری و مدیران استان با محوریت بررسی مشکلات استان نیز خواهیم داشت.

رییسی تصریح کرد: مجموعه هدف از سفر، بررسی مسائل قضایی و اداری استان است و آنچه مربوط به قوه قضاییه است، به عنوان شان قضاوت و نظارت در این سفر مورد توجه قرار خواهد گرفت و از نظرات نمایندگان مجلس، مسئولین و مدیران استان، مسئولین امنیتی و انتظامی در جلسات مختلف بهره‌مند خواهیم شد.

کد خبر 399506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.