احداث ۶ هزار متر کانال در سال جاری

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری با هدف ساماندهی آب های سطحی، شش هزار متر کانال در نقاط مختلف شهر ارومیه احداث شده است.

به گزارش ایمنا، محمد کاظم زوار با اشاره به احداث کانال، اظهار کرد: امسال با هدف ساماندهی آب‌های سطحی عملیات لوله گذاری و احداث کانال در سطح شهر به طول ۶۰۰۰ متر با هزینه کرد ۱۷۰ میلیارد صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در سال جاری عملیات احداث کانال و لوله گذاری در دست احداث به طول پنج هزار متر با برآورد هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است .

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه تصریح کرد:  در حال حاضر عملیات ساخت کانال با هدف ساماندهی آب های سطحی در زمان بارش ها در نقاط مختلف شهر چون کانال سنگی شهر آجو، کانال سنگی جهتلو، کانال کمکی نوسود و کانال زنبق در حال اجرا است .

وی با بیان اینکه عملیات احداث کانال سنگی در مناطق پنجگانه در حال اجرا است، اظهار کرد: عملیات احداث کانال سنگی  به طول ۳۰۰ متر با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است .

زوار با اشاره به ساخت کانال سنگی شهر آجو، اظهار کرد: کانال سنگی شهر آجو به طول ۵۰۰ با ۴۰ درصد پیشرفیت فیزیکی در حال اجرا است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر کانال سنگی کمکی نوسود از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، عنوان کرد: کانال سنگی کمکی نوسود به طول ۴۰۰ متر جنب زمین های ارتش در ادامه نوسود در حال اجرا است.

کد خبر 399501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.