قرار داد سه میلیون یورویی ویلموتس کذب محض است

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی شایعات مطرح شده در رسانه ملی بیانه ای منتشر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این بیانیه آمده است:

۱.رسالت رسانه ملی که متعلق به آحاد مردم است اطلاع رسانی موثق و صحیح از طریق مراجع رسمی و مرتبط در حوزه های مختلف است و بر این اساس انتظار مردم در حوزه فوتبال کمک به رشد و توسعه فوتبال ملی در ابعاد مختلف خواهد بود.

۲.اعلام رقم ۳ میلیون دلاری به عنوان مبلغ قرارداد آقای مارک ویلموتس بدینوسیله تکذیب و به صورت ‌کامل رد می شود.

۳.فدراسیون فوتبال مبلغ و مزایای قرارداد آقای ویلموتس و کادر فنی خارجی وی و همچنین سایر هزینه های مرتبط با فعالیت ایشان را تا زمانی که در ایران حضور داشته اند پرداخت کرده است‌.

۴.فدراسیون فوتبال تصریح می کند در صورت فسخ قرارداد برخلاف برخی اظهارات و شایعات هیچ گونه خسارتی متوجه این فدراسیون نخواهد بود.

۵.فدراسیون فوتبال مفاد قرارداد را در اختیار مراجع زیربط قرار داده و این روند در صورت درخواست نهادهای مرتبط دیگر هم صورت خواهد پذیرفت.

۶.فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح از طریق منابع و مراجع مرتبط با این حوزه بدینوسیله از کلیه رسانه ها خصوصا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست می کند با عمل به وظیفه و رسالت حرفه ای و اخلاقی خود از انتشار هرگونه اطلاعات غیرواقعی از مراجع غیر مرتبط که موجب تشویش اذهان عمومی می گردد خودداری نموده و در راستای آگاه سازی جامعه و انتقال اطلاعات درست تنها به انتشار اخبار مستند و موثق در این حوزه اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس در رابطه با دستمزد قرار دارد ویلموت گقته است که سرمربی بلژیکی تیم ملی پیش از بازی با عراق اعلام کرده اگر پول نگیرد حاضر نیست به تهران بیاید و تیم ملی را تمرین دهد و فدراسیون ایران مجبور شد مبلغ دو میلیون یورو به او بدهد تا ویلموتس حاضر شده در بازی عراق روی نیمکت ایران بنشیند! همچنین هاشمی در بخشی از سخنان خود که با برنامه سلام صبح بخیر صحبت می کرده قرار داد سه میلیون دلاری ویلموتس را تایید کرده است.

کد خبر 399493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.