۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
اصلاح ورودی جنوب شهر ساری

شهردار ساری با تاکید بر اهمیت توسعه متوازن شهری ،گفت: پروژه ساماندهی ورودی جنوبی ساری حرکتی ماندگار در جهت توسعه اقتصادی و فرهنگی این شهر تاریخی و گردشگری خواهد بود؛ قطار توسعه شهری در این منطقه شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با اشاره به پروژه ساماندهی ورودی جنوب ساری، اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها با هدف تامین زیر ساخت‌ها، ارتقاء کیفی خدمات شهروندان و توسعه پایدار انجام می‌شود.

وی افزود: شهرداری ساری برای توسعه عمران شهری با اجرای طرح‌های اجرایی و خدماتی در حوزه‌های مختلف در مسیر خدمتگزاری صادقانه، رفع دغدغه‌ها، مشکلات و توسعه اقتصادی و فرهنگی حرکت می ‌ند.

شهردار ساری با بیان اینکه اجرای این پروژه از نیازمندی‌های منطقه بلوار کشاورز  با رویکرد توسعه متوازن است، گفت: پس از اتمام فاز اول پروژه در محدوده گنبد که با برداشت بستر قبلی مسیر همراه بود فاز دوم این پروژه به طول شش هزار و ۲۰۰ مترمربع  اجرایی شد.

رجبی ادامه داد: برای تکمیل مراحل اجرایی این پروژه که تحولات چشمگیری را در  ورودی جنوبی شهر ساری ایجاد خواهد کرد، احداث شش هزار و ۲۰۰ متر کانال با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی و پنج هزار و ۱۰۰ متر نصب جدول رفیوژ وسط با پیشرفت ۸۷ درصدی در منطقه سه ساری اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: نصب جدول، کانیوو و پیاده‌رو سازی نیز در این محدوده ازدیگر برنامه ‌هایی است که در دستور کار شهرداری ساری قرار دارد.

کد خبر 399489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.