برای صدور مجوزها سختگیری نشود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: در صدور مجوزها سختگیری نکنید، از ثروتمندانی که به صورت حلال به ثروت می رسند ناراحت نشویم، باید زمینه فعالیت اقتصادی سالم را فراهم کنیم .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، محمد باقر الفت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز و در جمع مسئولان ادارات اظهار کرد: در قانون توسعه پنجم و ششم کشور، قانون پیشگیری دستگاه‌ها  تکالیف اعتبارات همه آنها  را مشخص کرده است و در مقام اجرا باید همه همکاری کنیم .

وی گفت: اگر می‌خواهیم دچار آسیب نشویم  باید در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش همگانی داشته باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: دومین اقدام مشترک بحث اقتصاد کشور است که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، مسئولان کشور باید به سمت اقتصاد مقاومتی گام بردارند تا مشکلات کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: سران استکبار به خودشان اجازه می‌دهند ما را تحریم کنند و از فروش کالا خودداری کنند تا سایر کشورهای دنیا کالاهای ما را نخریدند  واین  ناشی از ضعف در حوزه اقتصادی طی ۴۰ سال گذشته بوده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه  افزود: اگر طی این سال‌ها به اقتصاد مقامتی پرداخته بودیم ۷۰ درصد مشکلات حل شده بود .

 وی با حمایت از سرمایه گذاران داخلی گفت: سرمایه گذاران برای کشور ثروت آفرین هستند، امروز باید از همه معدن داران، باغداران  و کشاورزانی که محور  رونق اقتصاد هستند، حمایت کنیم.

الفت خطاب به مسئولان قضایی و اجرایی گفت: در صدور مجوزها سختگیری نکنید، از ثروتمندانی که به صورت حلال به ثروت می رسند ناراحت نشویم، باید زمینه  فعالیت اقتصادی سالم را فراهم کنیم .

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه  خاطر نشان کرد : در مسایل  اقتصادی  باید به دنبال شناسایی آسیب ها  و مشکلات باشیم و دغدغه  و نگرانی مردم را برطرف کنیم.

باید به حرف مردم گوش کنیم

وی ادامه داد : باید در عرصه‌های سیاسی ،اجتماعی، اقتصادی  و قضایی باید  به حرف مردم گوش کنیم اعتراض به تصمیم در مورد گرانی بنزین حق مردم است و باید مسوولان  به صحبت های معترضین  گوش دهند

الفت افزود: در هشت ماه گذشته نگرانی‌های زیادی به مردم تحمیل شد و مردم امروز اعتراضشان از توان عدم توان پرداخت هزینه‌های زندگی شان است، باید حرف مردم را گوش بدهیم ما مدیران از جنس همین مردم هستیم، باید صدای معترضین را بشنویم ،اما در ۱۵ روز گذشته چه کار کردیم خلاقیت ما چه بود دشمن کارش دشمنی است، ما باید مشکلات را از سر راه برداریم  نباید به بهانه اغتشاش از وظایف و تکالیف خویش شانه خالی کنیم.

الفت گفت: بدون تردید تعداد زیادی از عوامل اغتشاش از اراذل و اوباش سیاسی بودند که با  موج سواری و  اعتراض به مال مردم و کشور آسیب زدند و صد برابر قوم مغول به مملکت خسارت وارد نموده و مال مردم را از بین بردند که مردم معترض خودشان وقتی رفتارهای خشن را دیدند صف خود را از آنها  جدا کردند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: این طیف و گروه اراذ واوباش باید شناسایی شوند، اما از سوی دیگر باید صدای معترضان را شنید و برای رفع اعتراض آنها حرکتی انجام داد.

 محمد باقر الفت با اشاره به موضوع انتخابات اسفند ۹۸  گفت: این انتخابات مجلس باید با شور و نشاط بالا صورت پذیرد و مسوولان کشور مکلف هستند تا زمینه حضور مردم را فراهم کنند وکیفیت انتخابات انتخاب را بالا ببرند

 وی افزود: در قوه قضائیه ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی را ایجاد کردیم و آماده همکاری برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات در کشور هستیم.

کد خبر 399485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.