پیش‌بینی برف و یخبندان از روز جمعه/فردا هوای اصفهان ناسالم می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه فردا شرایط کیفی هوا در وضعیت ناسالم قرار می گیرد، گفت: روز جمعه تا سه شنبه هفته آینده بارش برف و باران را در بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی استان شاهد خواهیم بود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی پایدار در استان تا بعد از ظهر فردا پنجشنبه، اظهار  کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت قسمتی ابری، مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: ساعات اولیه روز پنجشنبه به سبب پایداری جو کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود بر این اساس صبح فردا وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم برای گروههای حساس خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان از اواخر روز پنجشنبه، گفت: از روز جمعه تا سه شنبه هفته آینده بارش برف و باران را در بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی استان شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: اوج بارش ها روز شنبه و یکشنبه پیش بینی می شود و احتمال یخبندان به سبب کاهش دما در مناطق غربی و جنوبی استان وجود دارد.

عزتیان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت، گفت: چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای شش درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما فردا به یک درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 399476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.