در  رسیدگی به پرونده اخلال گران اشد مجازات اجرا خواهد شد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در مورد اخلال‌گران و کسانی که دست به تخریب می‌زنند اشد مجازات اجرا خواهد شد و قوه قضاییه اجازه نخواهد داد که امنیت، آسایش و آرامش مردم از بین برود و رسیدگی به پرونده های آنها اولویت نخست دستگاه قضا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت السلام شکرالله بهرامی امروز _چهارشنبه ۱۳ آبان ماه_ در سفر به کاشان اظهار کرد: در صورتی که سربازان فراری و غایب از خدمت، خود را برای خدمت مقدس سربازی معرفی کنند مشمول عفو تخفیف از مجازات خواهند شد. این افراد می توانند دوران خدمت خود را مانند سایر افراد سپری کنند و پس از اتمام سربازی پرونده آنها به نحوی بسته می شود که مشکل آفرین نباشد.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد با اخلال گران هیچ خط قرمزی نمی شناسد، تاکید کرد: در تشکیل و رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی و آشوبگران هیچ مماشاتی صورت نمی گیرد و سرعت در رسیدگی به پرونده آنها اولویت نخست دستگاه قضا است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیشترین آمار پرونده های قضایی را مربوط به مواد مخدر و چک عنوان کرد و گفت: ضروری است که مردم در زمینه اخذ چک از افراد تحقیق بیشتری کنند تا گرفتار راهروهای دادگستری نشوند.

بهرامی ادامه داد: ایران در زمره کشورهایی است که در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر محسوب می شود. کشور بالاترین آمار شهدا را در مبارزه با ترانزیت و توزیع مواد مخدر در دنیا دارد، ولی این موضوع از دید بسیاری از کشورها مغفول مانده است.

معاون رییس قوه قضائیه همراهی و نزدیکی ارکان این قوه را برای حل بسیاری از مشکلات ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در جهت کمک به رونق تولید کارگروه هایی جهت رسیدگی به مشکلات شرکت های تعطیل شده یا زیان ده تشکیل شده تا موانع تولید  را مرتفع سازد.

کد خبر 399465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.