۱۰۰۰ تن کمپوست در محمدآباد قزوین بلاتکلیف است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هزار تن کود کمپوست بلاتکلیف در سایت محمدآباد باقی مانده که در خصوص درآمدزایی از آن باید تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حکمت‌الله داودی در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما حفظ و سلامت محیط زیست است، اظهار کرد: دفن درست و اصولی پسماند اولویت اصلی ماست و باید توجه ویژه‌ای به سلامت مردم شود.

رئیس شورای شهر قزوین گفت: هم اکنون هزار تن کود کمپوست بلاتکلیف در سایت محمدآباد باقی مانده که در خصوص درآمدزایی از آن باید تصمیم گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر قزوین تمام همت خود را به کار گرفته است تا فرصت‌های برابری را برای همه شهروندان و اقشار آسیب پذیر فراهم کند، تصریح کرد: دسترسی آسان به معابر شهری یکی از خواسته‌های اقشار آسیب پذیر جامعه است و مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کنند این انتظار به حق را محقق کنند.

داودی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در حوزه معلولان، ادامه داد: اختصاص دو دستگاه ون ویژه برای جابجایی جانبازان و معلولان بالای ۷۰ درصد، خریداری ۵۰ دستگاه اتوبوس ویژه اسکانیا مجهز به فناوری روز اسپانیا با امکاناتی مانند رمپ که بر روی آن نصب شده از جمله اقدامات مدیریت شهری قزوین است که در حال حاضر به جامعه معلولان خدمات ارایه می‌دهند.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوط به مدیریت شهری به جز یک مورد مناسب سازی شده اند تا معلولان به خدمات آنها دسترسی کاملی داشته باشند، اما لازم است که همگام با شهرداری تمامی دستگاه‌های خدمات رسان نیز برای مناسب سازی فضای خود اقدام کنند. 

کد خبر 399461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.