مناسب‌سازی معابر شهر قزوین با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته مناسب سازی و ایمن سازی برخی از معابر سطح شهر قزوین در دستورکار سازمان قرار گرفت که میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه حدود ۲۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: پروژه‌های مناسب‌سازی و ایمن‌سازی به دلیل تسهیلی که در تردد خودروها و عابران پیاده ایجاد می‌کنند، نقش مهمی در افزایش رفاه حال شهروندان هنگام تردد در معابر سطح شهر دارند و از پروژه‌های مهم مجموعه مدیریت شهری به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این پروژه‌ها، همواره بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان مجرب سازمان در سطح شهر انجام می‌شود تا در صورت لزوم اقدامات لازم برای مناسب‌سازی و ایمن‌سازی معابر سطح شهر را دردستورکار قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: در این راستا مناسب‌سازی و ایمن‌سازی تقاطع پیروزی-نخبگان، محدوده بلوار شهید باهنر تا بلوار شهید بهشتی، بلوار انصارالحسین (ع)، میدان مادر، محدوده میدان ارتش، بلوار آیت الله مدرس، تقاطع شهید نواب صفوی- دانشگاه تربیت معلم، بلوار آزادگان- غیاث‌آباد، بلوار رزمندگان، خیابان عارف، بلوار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و خیابان شهید دستغیب در دستورکار قرار گرفت و اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی و ایمن‌سازی این معابر شامل عملیات خاک‌برداری، جدول‌گذاری، کف‌پوش بتنی، ساخت و نصب پل‌های فلزی، نصب علایم و ملزومات ترافیکی، استوانه ایمنی، گل میخ و روکش آسفالت بود.

جهانگیری یادآور شد: مناسب‌سازی و ایمن‌سازی بلوار دانشگاه بین‌الملل امام خمینی(ره) و خیابان شهید دستغیب به دلیل تعدد مدارسی که در این محدوده وجود دارد با اولویت تسهیل در تردد دانش‌آموزان انجام شده است.

کد خبر 399459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.