پروژه پیامبر اعظم شهر یزد با سرمایه گذار خصوصی اجرا می شود

شهرداری یزد و گروه سرمایه گذاری مسکن تهران در زمینه اجرای پروژه های عظیم شهری از جمله پروژه بزرگ پیامبر اعظم(ص) شهر یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این تفاهم نامه که بین شهرداری یزد به عنوان مالک زمین و ارائه دهنده بخشی از تسهیلات و مشوق ها و شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان توسعه گر و تأمین کننده بخشی از تسهیلات و مشوق هایی که در آئین نامه اجرایی پیش بینی شده منعقد شده است.

در این تفاهم نامه مقرر شده است بیش ۸۰۰ واحد مسکونی با کیفیت جهت رفاه حال شهروندان در پروژه های آسمان و همچنین میدان میوه و تره بار مرکزی یزد (قدیم) احداث شود.

جمال الدین عزیزی، شهردار یزد در نشست امضای این تفاهم نامه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این شرکت سرمایه گذاری، بر تسریع در اجرای پروژه های شهری به ویژه پروژه پیامبر اعظم (ص) و همچنین سرانه های مناسب جهت رعایت حقوق شهروندی شهروندان شهر میراث جهانی یزد تاکید کرد.

مجید غفوری رئیس هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن تهران، غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر، ونوس عامری رئیس کمیسیون بودجه شورا، مجتبی فرهمند معاون معماری شهرسازی و محمد شیبانی رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری جمعی از اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذار نیز حضور داشتند.

به گزارش ایمنا، پروژه بزرگ پیامبر اعظم(ص) شهر یزد یکی از پروژه های بزرگ شهر یزد است که سال ها به دلیل حجم زیاد آزادسازی ها و نیاز به سرمایه گذاری کلان مسکوت مانده است. این پروژه قرار است بلوار دانشجو را به خیابان کاشانی متصل کند.

کد خبر 399453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.