تعقیب و گریز در غیبت سایپا ادامه دارد

جدال بالانشینان جدول لیگ برتر والیبال آقایان در حالی ادامه دارد که یکی از مهمترین های دیدارهای هفته یازدهم سپاهان اصفهان میزبان شهرداری ورامین است، پیکان در ارومیه میهمان شهرداری ارومیه است و سایپا نیز دیدارش در مقابل شهرداری گنبد لغو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال آقایان کشور با پنج دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته شاگردان محمدی راد باید امروز- چهارشنبه ۱۳ آذرماه- از ساعت ۱۷ در سالن مخابرات اصفهان مقابل تیم قدرتمند شهرداری ورامین صف آرایی کنند.

شهروند اراک حرفی برای گفتن نداشت

هفته دهم؛ شهروند اراک ۰ –  سپاهان اصفهان ۳

سپاهانی‌ها بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته استراحت موفق شدند در هفته دهم با ارائه یک نمایش خوب، تیم شهروند اراک را شکست دهند. اراکی‌ها که هفته در هفته نهم با برد خارج از خانه روحیه بالایی برای رویارویی با سپاهان داشتند، نتوانستند مقابل شاگردان رحمان محمدی‌راد روز خوبی داشته باشند و در نهایت با شکست در سه ست‌ ابتدایی مسابقه، با یک باخت زمین را ترک کردند تا به این ترتیب طلایی پوشان والیبال اصفهان همچنان در جمع بالانشینان باقی بمانند.

شهداب یزد حرفهای زیادی برای گفتن داشت

هفته دهم؛ شهرداری ورامین ۳ – شهداب یزد ۲

شاگردان غیاثی هرچند درهفته دهم رقابت های سوپر لیگ آقایان روز سختی را سپری کردند؛ اما شهرداری ورامین همچنان تنها تیم بدون شکست مسابقات باقی ماند. در پایان ست دوم، اسکوربورد سالن ورامین تساوی دو تیم در ست شماری را نشان ‌داد تا مشخص شود صدرنشین لیگ، روز سختی را پیش رو خواهد داشت. بازیکنان شهرداری ورامین بعد از شکست در ست دوم خیلی زود به خود آمدند و توانستند در ست سوم به برتری برسند اما این پایان داستان جذاب نبود؛ ست چهارم با برتری مهمان شهدابی ها همراه بود تا این دیدار به ست پنجم کشده شود. در ست پنجم تیم با تجربه ورامین خیلی کم اشتباه‌تر از ست های قبلی در زمین ظاهر شد و توانست با نتیجه سه بر دو شهداب یزد را شکست دهد.

خورو سازان رقیبان جدی شهرداری ورامین و سپاهان

تا پیش از انجام دیدارهای هفته یازدهم شهرداری ورامین با ۲۳ امتیاز از ۹ بازی صدر نشین است و سپاهان اصفهان نیز با ۱۸ امتیاز از هفت بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار داد. خودروسازان به عنوان رقیبان اصلی ورامینی ها و سپاهان در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند؛ رقابت در میانه جدول خیلی حساس است. ساییا تهران هفته گذشته در مقابل کاله مازندران به میدان رفت و علیرغم اینکه ست اول این دیدار را به رقیب مازندرانی واگذار کرد در ادامه توانست در سه ست متوالی پیروز شود تا دومین برد متوالی شاگردان شهنازی در هفته دهم رقابت ها ثبت شود.

تیم والیبال سایپا در این هفته باید به مصاف شهرداری گنبد می رفت ولی شهنازی در گفتگو با یکی از رسانه ها خبر از لغو این دیدار داده است و گفته: "با وجود اینکه تیمم دو ملی پوش دارد اما تمایل داشتم  تا روز چهارشنبه با شهرداری گنبد بازی کنیم اما این تیم علیرغم اینکه هیچ ملی پوشی ندارد درخواست ما را نپذیرفت تا این بازی برگزار نشود. "

شاگردان ترکاشوند هفته گذشته مقابل راهیاب ملل مریوان قرار گرفتند و بعد از شکست در ست اول و شوک ابتدای مسابقه، خیلی زود به جریان بازی برگشتند و سه ست بعدی را از آن خود کردند تا در نهایت این دیدار حساس خارج از خانه را با برد پیکان به پایان برسد. تیم والیبال پیکان در این هفته باید به مصاف شهرداری ارومیه برود؛ شهرداری ارومیه هفته گذشته در حالی که شنیده ها حاکی از استعفای کارخانه بود و محمدرضا تندوران بر روی نیمکت شهرداری ارومیه نشسته بود در مشهد مقابل تیم پیام صف آرایی کرد و  در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۳ آذرماه ساعت ۱۷

سایپا تهران - شهرداری گنبد (لغو شد)            

فولاد سپاهان اصفهان - شهرداری ورامین (شهدای مخابرات اصفهان)

کاله مازندران - خاتم اردکان(پیامبر اعظم آمل)

شهداب یزد - پیام خراسان (شاهدیه یزد)

فولاد سیرجان ایرانیان - راه یاب ملل مریوان (گل گهر سیرجان)

شهرداری ارومیه - پیکان تهران (غدیر ارومیه)

کد خبر 399445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.