قیمت بنزین موجب افزایش غیر منطقی نرخ برخی از کالاها شده است

رئیس دادگستری کاشان با اشاره به موضوع دو نرخی شدن قیمت بنزین در دولت و تاکید بر جلوگیری از افزایش قیمت ها در بازار گفت: آنچه در بازدید و سرکشی از سطح شهرستان کاشان مشاهده شد حکایت از افزایش غیر منطقی نرخ برخی از اقلام مصرفی مردم دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کاشان، سیروس افضلی در پنجمین نشست شورای اداری شهرستان کاشان که با حضور مدیران اجرایی شهرستان و معاون رئیس قوه قضاییه در ساختمان اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد، با بیان اینکه مقرر شد تمامی عواید و درآمدهای افزایش قیمت بنزین به مردم پرداخت شود، اظهار کرد: با بازرسی و نظارتی که با معاونان فرمانداری در کاشان انجام دادیم متوجه افزایش غیر قانونی برخی از اقلام مصرفی شهروندان شدیم که باید به قیمت قبل بازگردد.

وی ادامه داد: اگرچه مردم از برخی اقدامات رضایت کامل ندارند اما در این مواقع اشرار با ورود به موضوع سبب ناامنی شهر می شوند و نیروهای انقلابی و مسلح ما را مقابل مردم قرار می دهند.

رئیس دادگستری کاشان استاندارد رسیدگی به پرونده در محاکم کاشان در ماه  را ۹۰ پرونده ذکر و عنوان کرد: رسیدگی به ۲۰۰ پرونده در طول ماه توسط قضات در حالی صورت می گیرد که ما همچنان درگیر پرونده های آشوب های سال ۹۶ در کاشان هستیم.

افضلی با اشاره به این موضوع که اجرای عدالت در عمل کار فشرده و بسیار سختی است، خاطر نشان کرد: توصیه ما به مردم و متولیان بحث انتخابات پیش روی این است که بدون حمایت از شخص خاصی از امکانات دولتی به نحوی استفاده کنند که بهانه به دست کسی نیفتد.

وی گفت: برای تکمیل ساختمان جدید زندان مرکزی، احداث ساختمان شعب شورای حل اختلاف و تجدید نظر،ساختمان پزشکی قانونی، تکمیل طرح پایش تصویری کاشان، تاسیس مجدد دادسرای ویژه قوه قضاییه که سابقا در شهرستان فعال بوده و ایجاد شعب دیوان عدالت اداری و تامین فضای مناسب برای سازمان بارزسی کاشان، نیاز به حمایت قوه قضائیه داریم.

پس از  اتمام جلسه شورای اداری کاشان، معاون رییس قوه قضاییه در ساختمان جدید دادگستری کاشان پاسخگوی سوالات مردم وشهروندان شد.

کد خبر 399433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.