میزبانی گاندوهای اوج گرفته از بحران‌زده‌های قرمز

تیم فوتبال ذوب‌آهن در شرایطی میزبان پرسپولیس است که مدعیان لیگ امیدوارند شاگردان علیرضا منصوریان با متوقف کردن حریف قرمزها را باز هم از صدر جدول لیگ دور کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز آغاز می شود که بدون شک عنوان مهم‌ترین بازی هفته به دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس در استادیوم فولادشهر تعلق دارد و شرایط دو تیم در هفته‌های گذشته به صورتی بوده که ۳ امتیاز این مسابقه می‌تواند وضعیت سرمربیان هر دو تیم را بر روی نیمکت محکم‌تر از قبل کند.

ذوب‌آهنی‌ها بعد از کسب نتایج نه چندان مطلوب دو هفته است که رنگ آرامش را به چشم دیده‌اند و بعد از بردن فولاد خوزستان و تساوی در خانه نفت مسجد سلیمان با اندوخته‌ای ۴ امتیازی از ۲ مسابقه به دیدار حریف خودشان خواهند رفت. آنطور که از گفتگوی ذوب‌آهنی‌ها بر می‌آید علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن تضمین داده که تیمش از ۵ مسابقه ۱۰ امتیاز کسب کند و بعد از گرفتن ۴ امتیاز از دو مسابقه بردن پرسپولیس در استادیوم فولادشهر می‌تواند شرایط را کاملا به سود نماینده اوج گرفته فوتبال اصفهان تغییر دهد.

البته در طرف مقابل شرایط برای گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی قرمزها هم آنچنان خوب نبوده و مدافع عنوان قهرمانی با امتیازاتی که در این چند هفته در مقابل ماشین‌سازی و نفت مسجد سلیمان از دست داده فاصله‌ای ۴ امتیازی از صدر جدول لیگ پیدا کرده و موقعیت لرزان او بر روی نیمکت می‌تواند شرایط را برای این سرمربی خارجی بسیار سخت کند.

قرمزها که روز گذشته با خوش شانسی در جام حذفی قرعه مناسبی بدست آوردند در بازی مقابل ذوب‌آهن برای نباختن به میدان می‌روند و ذوب‌آهن بعد از فاصله گرفتن از انتهای جدول رده‌بندی بدنبال صعود به رده‌های بالایی است.

انگیزه های شخصی منصوریان

جدا  از بحث امتیازی این مسابقه یک انگیزه شخصی برای علیرضا منصوریان هم به همراه دارد و سابقه استقلالی بودن سرمربی ذوب‌آهن و تقابل همیشگی او با پرسپولیس می‌تواند یکی از سوژه‌های اصلی این بازی باشد. ضمن اینکه در این هفته‌ها استقلال با نمایشی خوب موفق شده بعد از چند سال در جدول رده‌بندی بالای سر پرسپولیس قرار بگیرد و اگر منصوریان با ذوب‌آهن بتواند قرمزها را در اصفهان متوقف کند.

لطف بزرگی به تیم سابق خودش کرده است و شاید این مسئله از لحاظ انگیزشی شرایط ذوب‌آهن را در این بازی تغییر دهد. اگر مشکلی در بحث مصدومیت در ترکیب ذوب‌هن ایجاد نشود این تیم با ترکیب معراج اسماعیلی- محمد  نژاد مهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، مهدی مهدی پور ،حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فرعلیرضا منظمی،مسعود ابراهیم زاده، ارسلان مطهری به میدان می‌رود و البته این احتمال وجود دارد که محمدرضا خلعتبری و میلاد فخرالدینی هم به خاطر سابقه خودشان در مقابل پرسپولیس بیشتر از همیشه در این بازی بکار گرفته شوند.

قضاوت این مسابقه هم که روز پنج‌شنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم فولادشهر آغاز می‌شود بر عهده بیژن حیدری داور باتجربه فوتبال ایران قرار گرفته است.

کد خبر 399432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.