شهردار جدید پیشوا انتخاب شد

اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا پس از سه ماه اداره شهرداری توسط سرپرست، «غلامرضا حبیبی» را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا در جلسه این هفته خود با هفت رأی «غلامرضا حبیبی» را که در دوره قبل شورا،  معاون شهرسازی شهردار پیشوا بوده، به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

۲۶ شهریور ماه امسال بود که رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا از برکناری «حکمت امیری» شهردار این شهر به دلیل عدم سکونت در محل خدمت خبر داده و تاکید کرده بود که بر اساس مصوبه یازدهم شهریور ماه شورای اسلامی پیشوا مبنی بر لزوم سکونت شهردار در این شهر، حکمت امیری موظف به سکونت در محل خدمت بود که این امر تاکنون محقق نشد.

احمد قمی گفته بود: با وجود تأمین منزل شخصی برای شهردار، وی از سکونت در شهر امتناع کرده بود که با توجه به مصوبه شورا و دستورالعمل وزارت کشور، وی از سمت شهرداری پیشوا برکنار و «سید عباس طباطبایی» معاون خدمات شهری شهردار پیشوا به عنوان سرپرست شهرداری معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایمنا، یکم تیرماه امسال، سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه احراز سکونت شهرداران در محل خدمت خود به استانداران سراسر کشور خبر داد که بر اساس این دستورالعمل تمامی شهرداران مکلف هستند در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 399430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.