امیر در قلعه استرا/ شیخ از هوش رفت

بالاخره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی انجام شد و حالا چشم همه به روز دو دی و ورزشگاه آزادی است، جایی که استرا دوباره مقابل قلعه نویی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مشخص شدن مصاف استقلال و سپاهان در جام حذفی، مصدومیت شیخ دیاباته در تمرین روز گذشته استقلال و اظهارات جنجالی انصاری فرد در جبهه مقابل فدراسیون مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- چهارشنبه ۱۳ آذر- بود.

"خبرورزشی"، "امیر در قلعه استرا"را به عنوان اول خود بدل کرده است که به قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و تقابل حساس سپاهان و استقلال اشاره دارد مسابقه ای که برخی آن را فینال زودهنگام جام حذفی امسال می‌دانند.

"شیخ از هوش رفت" عنوان "گل" در خصوص مصدومیت شدید مهاجم استقلال در تمرین روز گذشته این تیم است مصدومیتی که بدترین خبر برای آبی پوشان و یک نوید خوب به بالانشینان لیگ برتر است.

"ابرارورزشی" با عنوان "در فدراسیون نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود" از اظهارات جنجالی مدیرعامل پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی و در مقابل فدراسیون نوشت اظهاراتی که البته بی جواب نماند و از سوی فدراسیون فوتبال با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد.

"هدف" با عنوان "قرعه ماه" از تقابل پرسپولیس و شهرداری ماهشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نوشت تقابلی که بسیاری پرسپولیس را در آن برنده پیش از بازی می‌دانند.

"ایران ورزشی" با عنوان "اتفاق تاریخی برای تنیس روی میز" از صدرنشینی امیرحسین هدایی در رنکینگ بازیکنان زیر ۲۱ سال تنیس روی میز جهان نوشت، این موضوع از آن جهت برای جامعه این ورزش مهم است که برای اولین بار یک ایرانی در یک رده سنی اول دنیا می‌شود.

"پیروزی" با عنوان "پیش به سوی شهر سه تفنگدار" از تقابل پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر نوشت، تقابلی برای اولین بار پرسپولیس را راهی این شهر می‌کند تا مقابل نماینده آنها صف آرایی کند.

کد خبر 399417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.