نیروهای مسلح با تمام قدرت با بحران آفرینان در جامعه برخورد می‌کنند

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اگر کسی در جامعه اعتراض داشته باشد باید صدای او را شنید، اما برخی از افراد که با عقده و کینه وارد صحنه می شوند و از جای دیگر درد می کشند و درصدد بحران آفرینی هستند که نیروهای مسلح کشور با قدرت تمام با آنان برخورد می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، دادسرای نظامی شهرستان کاشان با حضور معاون قوه قضاییه، مسئولان قضایی استان اصفهان و مدیران اجرایی شهرستان در ساختمان اداره تعاون کاشان افتتاح شد.

حجت السلام بهرامی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این مراسم نیروهای مسلح هر کشور را رکن اصلی و اساسی پیشرفت و ارتقای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی بر شمرد و اظهار کرد: حفاظت و صیانت از نیروهای مسلح که انسان هایی نجیب و کم توقع و در صدد افزایش امنیت و سرمایه ملی هستند وظیفه مردم و تمامی مسئولان است.

وی شکل گیری دادسرای نظامی را لبیک به خواست بحق شهروندان کاشانی و تقاضای مسئولان دانست و عنوان کرد: مشکلات ناشی از رفت و آمد به مرکز استان جهت پیگیری پرونده های انتظامی و انعکاس آن به رئیس دستگاه قضا، موجب راه اندازی این دادسرا شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح با بیان اینکه راه اندازی دادسرای نظامی کاشان کمک شایانی به نیروهای مسلح در کاهش رفت و آمد و هزینه ها خواهد کرد، تصریح کرد: توسعه مجموعه های قضایی در شهرستان نشان از نگاه ویژه و عزم راسخ مسئولان دستگاه قضا جهت رفع مشکلات در مدت زمان کوتاه دارد.

بهرامی خاطر نشان کرد: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح طبق اصل ۱۷۲ قانون اساسی، رسیدگی به ناهنجاری ها و تخلفاتی است که امکان دارد در نیروهای مسلح ایجاد شود.

وی گفت: اگر کسی در جامعه اعتراض داشته باشد باید صدای او را شنید، اما برخی از افراد که با عقده و کینه وارد صحنه می شوند و از جای دیگر درد می کشند و درصدد بحران آفرینی هستند که نیروهای مسلح کشور با قدرت تمام با آنان برخورد می کنند.

کد خبر 399411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.