نساجی- سپاهان/عملیات حفظ صدر در چمن مصنوعی

صدرنشین لیگ برتر برای حفظ جایگاه خود باید در قائمشهر به مصاف تیم نساجی برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نساجی و سپاهان

پنجشنبه، ۱۴ آذر، ساعت ۱۶:۰۰

پخش زنده: شبکه‌های ورزش، مازندران (تبرستان) و اصفهان

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر

داور: محمدرضا اکبریان

آخرین رویارویی: نساجی صفر- سپاهان صفر

نساجی و پذیرایی از سومین تیم مدعی

نساجی که این فصل به دلیل شرایط نامساعد مالی روزهای بحرانی کم نداشته است در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که این تیم سومین تیم مدعی است که این فصل به وطنی قائمشهر می‌آید. نساجی البته در دو پذیرایی قبلی خود از تیم‌های مدعی تراکتور و استقلال شکست خورده است اما قطعاً برای دیدار با سپاهان این انگیزه را دارد که نتایج بد خانگی گذشته را جبران کند.

رضا مهاجری و شاگردانش در نساجی که به دلیل لغو شدن دیدار هفته گذشته‌شان برابر پرسپولیس، بیشتر از سپاهان استراحت کرده‌اند با ۱۱ امتیاز از ۱۱ بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی ایستاده‌اند. این تیم پس از شاهین بوشهر بیشترین گل خورده را در بین تیم‌های لیگ دارد هرچند از نظر گل زده آمار خوبی دارد و تنها سه تیم استقلال، سپاهان و پیکان بیشتر از این تیم گل زده‌اند.

نساجی در این فصل تنها دو برد داشته است که به دو دیدار خانگی‌اش در هفته‌های دوم و چهارم باز می‌گردد. آنها البته در هفته‌های گذشته فرم خوبی نداشته‌اند و سه بازی از پنج بازی قبل خود را باخته‌اند و دو تساوی بدون گل از نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان گرفته‌اند.

با این شرایط به نظر می‌رسد نساجی برای گرفتن حداقل یک امتیاز به مصاف سپاهان بیاید و همین موضوع می‌تواند کار شاگردان قلعه نویی را سخت کند. نساجی امسال پنج بازی از ۱۱ بازی خود را مساوی کرده است. از نکات جالب بازی فردا تقابل سه بازیکن سابق سپاهان یعنی میلاد سرلک، حسن جعفری و رضا دهقانی در لباس نساجی برابر همبازیان سابقشان است.

سپاهان دنبال تثبیت صدرنشینی

شاگردان امیر قلعه نویی در حالی به مصاف نساجی مازندران می‌روند که هفته گذشته در زیباترین بازی لیگ فصل جاری برابر استقلال به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و به لطف شکست شهرخودرو به صدر جدول بازگشتند. حالا اما سپاهان در قائمشهر به دنبال حفظ صدر جدول است و نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز دیدار دارد.

بازی با نساجی در قائمشهر از آن دسته بازی‌هایی به حساب می‌آید که کسب ۳ امتیاز در آن کلیدی و البته سخت است. قلعه نویی خوب خاطرش است که فصل گذشته نیز تساوی در زمین نساجی در هفته‌های پایانی یکی از دلایل اصلی عقب ماندن سپاهان از کورس قهرمانی شد و حالا اصلاً نمی‌خواهد توقف بی موقع در قائمشهر صدر را از این تیم بگیرد.

یکی از عجایب لیگ ایران مصنوعی بودن چمن ورزشگاه تیم سر سبزترین استان کشور یعنی مازندران است. فردا نیز قطعاً بازیکنان سپاهان شرایط دشواری را روی چنین چمنی تجربه خواهند کرد.

سپاهان برای دیدار فردا محمدرضا حسینی، حامد بحیرایی، محمد ایران پوریان و علیرضا نقی زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و سجاد شهباززاده نیز به دلیل ۴ اخطاره بودن از بازی با نساجی محروم شده است. با این شرایط و در غیاب دو بازیکن اصلی بازی قبل یعنی شهباززاده و حسینی، احتمالا دو بازیکن از بین رسول نویدکیا، ولادیمیر کومان و رضا میرزایی در ترکیب ثابت سپاهان قرار می‌گیرند.

ترکیب احتمالی نساجی:

علیرضا حقیقی، رضا علیاری، مجتبی بیژن،‌ مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، علی اصغر عاشوری، رضا دهقانی، حسن جعفری، حامد شیری، سید محمد میری و محمد عباس‌زاده

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، سعید آقایی، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، مهدی کیانی، امید نورافکن، رسول نویدکیا، محمد محبی، رضا میرزایی و کی‌روس استنلی

کد خبر 399403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.