اولین کلینیک کسب و کار در اتاق اصفهان راه اندازی می شود

عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: مقرر شده تا با تصمیم کمیسیون بهبود و توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، نخستین کلینیک کسب و کار در این اتاق و به همت اعضای کمیسیون مذکور تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صنایعی بعداز ظهر امروز سه شنبه _۱۲ آذرماه_ در اولین همایش صنعت و کسب کار که در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: کشور ما در افق سربه پائین سال ۲۰۲۰ میلادی قرار گرفته اما به دلیل داشته سلاح های علمی و اقتصادی شاخص همچون نرم افزار و هوش افزار می تواند در آینده کسب و کارهای حوزه IOT  (اینترنت اشیا) موفق باشد.

وی افزود: شاخص های کسب و کار در کشور، از رتبه های مناسبی در سطح جهانی برخوردار نیستند و برخی از کشور های همسایه در سطوح بالاتری از ما در این حوزه قرار گرفته اند. واردات محصولات چینی بخش زیادی از زندگی ما را اشغال کرده و این موضوع خوبی برای صنعت و نظام اقتصادی کشور ما نیست.

حسن نجات بخش، کارشناس اقتصادی نیز در این نشست گفت: در همه محافل از اقتصاد دانش بنیان و راهکار های توسعه آن صحبت می شود اما خبری از تحولات اقتصادی در این حوزه نیست و منفعتی شامل حال فعالان این بخش اقتصادی مهم نمی شود.

وی افزود: نباید خط تولید را با تکنولوژی و فناوری اطلاعات اشتباه بگیریم و متاسفانه همواره بروزترین تکنولوژی های دنیا را برای وارد کردن به کشور استفاده نکرده ایم و پس از مدتی استفاده از آنها، به یک معضل و عقب ماندگی فناوری برای صنعت تبدیل شده است.

کد خبر 399401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.