بازگشت پوگبا به تیم کمک خواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: مدت زیادی است که بازیکنانی مثل پوگبا و مک تامینی را در اختیار نداریم و همین مسئله بر عملکرد خط میانی تاثیر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سولسشر سرمربی تیم منجستر یونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر تیم تاتنهام گفت: اصراری ندارم که بازیکنان مصدوم خیلی زود به ترکیب اضافه شوند چرا که بازی با تاتنهام بازی آخر ما نیست و بازی های دیگری در پیش داریم که باید به فکر آن ها هم باشیم.

وی درباره حضور یا عدم حضور پوگبا در بازی برابر تاتنهام اظهار کرد: پوگبا برای این بازی آماده نیست. البته که او سخت تلاش می کند و در حال حاضر تمرینات خود را آغاز کرده تا به آمادگی کافی برسد اما باید صبر کنیم تا ببینیم که در آینده چه پیش می آید.

سولسشر در پاسخ به سوال راجع به سایر مصدومان تیمش تصریح کرد: می دانید که علاقه ای به صحبت درباره بازیکنانی که مصدوم شده اند، ندارم. اما به هر حال مشخص است که وقتی افرادی مثل پوگبا و مک تامینی به ترکیب تیم بازگردند، شرایط خط میانی ما بسیار بهتر خواهد شد. مدت زیادی است که پوگبا، اسکات و ماتیچ را با هم در اختیار نداشته ایم و همین مسئله به ما ضربه زده است.

سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد با اشاره به تمرین سبک تیمش در روز قبل از بازی با تاتنهام خاطرنشان کرد: تساوی 2-2 در بازی روز یکشنبه قطعاً روی ذهن بازیکنان تیم تاثیر گذاشته و به همین دلیل تمرین سختی در نظر نگرفتیم. همه در تلاش هستند تا بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف تاتنهام برویم.

کد خبر 399398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.