هیچ تفاوتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی قائل نیستیم

شهردار مشهد با بیان اینکه هدف مدیریت شهری ارتقای سطح زندگی و رفاه شهروندان و رشد اقتصادی شهر مشهد است، گفت: هیچ تفاوتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی قائل نیستیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصادشهری، خاطرنشان کرد: با تدوین مثلث توسعه اقتصادی خراسان رضوی که توسط استاندار صورت گرفته، ظرفیت‌های بالقوه کلانشهر مشهد بیشتر شکوفا می‌شود.

وی ادامه داد: با هدف گذاری هایی که در زمینه جذب سرمایه گذار شده شاهد رشد اقتصادی دو رقمی در امسال و سال آینده خواهیم بود و میخواهیم مشهد متمایزترین شهر کشور در حوزه اقتصادی باشد.

شهردار مشهد با بیان اینکه هیچ تفاوتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی قائل نیستیم، تاکید کرد: مسئله مدیران شهری رشد اقتصادی شهر مشهد است و تمامی مولدهایی که بتواند رفاه شهروندی و ارتقاء سطح زندگی شهروندان را افزایش دهد در سبد هدف‌گذاری ما قرار دارد.

به گزارش ایمنا، نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری امروز با حضور ۲۷سفیر از کشورهای مختلف در مشهد اغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در متراژ ۳۰۰۰هزار متر با حضور فعالان عرصه اقتصادی، شهرداری مشهد آستان قدس رضوی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، ستاد کل اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بخش خصوصی در حوزه‌های ساختمان، گردشگری و انرژی‌های نوین به مدت پنج روز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 399393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.