بیش از ۶۰ هزار شغل در مشهد ایجاد شده است

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد گفت: به واسطه جذب ۳۰هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری بیش از ۶۰ هزار شغل در مشهد ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا خواجه نایینی امروز –سه‌شنبه ۱۲ آذرماه ۹۸- در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی شهری که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهارکرد: باتوجه نوع نگاه مدیریت شهری و شورای پنجم در جذب سرمایه گذاری، هم افزایی و انعقاد قراردادهای برد_برد باعث شده ۲۰ پروژه راکد فعال شود و شاهد افتتاح زیاد پروژه ها در سطح شهر باشیم.

وی با بیان اینکه مشهد شهر ثروتمندی است، تصریح کرد: افتتاح تقاطع غیرهمسطح، ایجاد فضاهای سبز، پیاده‌روسازی بیانگر رونق اقتصادی در مشهد است.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد با اعلام اینکه مشهد سالانه ۲۶ میلیون زائر دارد، گفت: داشتن چنین ظرفیتی، گردش مالی بالایی را در مشهدایجاد و انگیزه سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

وی افزود: در آغاز دوره شورای پنجم باتوجه به بدهی‌های زیادی که وجود داشت کسی گمان نمی‌کرد که علاوه بر نگهداری، شاهد توسعه شهر مشهد به خصوص ساماندهی کشف‌رود باشیم.

خواجه‌نایینی گفت: امیدواریم برگزاری چنین نمایشگاهی باعث تعامل بیشتر با سرمایه گذاران در شهر مشهد شود.

به گزارش ایمنا، نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری با حضور ۲۷سفیر از کشورهای مختلف در مشهد آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در متراژ ۳۰۰۰هزار متر با حضور فعالان عرصه اقتصادی، شهرداری مشهد آستان قدس رضوی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، ستاد کل اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بخش خصوصی در حوزه‌های ساختمان، گردشگری و انرژی‌های نوین به مدت پنج روز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 399392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.