آبراهام بازیکن مهمی است اما ما به خاطر او نباختیم!

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: تامی آبراهام برای تیم ما بازیکن مهمی محسوب می شود اما نمی توان عدم حضور او در بازی قبل را دلیلی برای شکست دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر تیم برنلی گفت: تا روز مسابقه مشخص نیست که آیا تامی آبراهام برای ما به میدان خواهد رفت یا نه.

وی در رابطه با شرایط فیزیکی آبراهام ادامه داد: از لحاظ فیزیکی تامی در شرایط خوبی قرار دارد و ما از هر فرصتی استفاده می‌کنیم تا او به طور کامل بهبود یابد. خبر دارم که همچنان از ناحیه آسیب دیده احساس درد می‌کند و برای همین تصمیم گیری درباره بازی دادن به او را به روز مسابقه موکول می‌کنم. در حال حاضر او احساس درد دارد و همین موضوع قطعاً می‌تواند بر روی حرکاتش تأثیر بگذارد، پس بهتر است که تصمیم نهایی برای حضور او در روز مسابقه گرفته شود.

لمپارد در جواب به خبرنگاری که از شرایط آبراهام در بازی با والنسیا پرسید، گفت: او فرم خوبی داشت و وقتی بازیکنی برای تیم مهم است، من به عنوان مربی سعی می‌کنم تا جایی که امکانش وجود دارد به او فرصت برای بازی کردن بدهم. البته که همه بازیکنان باید در چنین شرایط خوبی قرار داشته باشند. من به عنوان مربی انتظار دارم که بازیکنم آماده باشد و خب آبراهام همیشه آماده است و تلاش می‌کند، به همین دلیل ما هم تمام تلاش خود را برای بازی دادن به او انجام می‌دهیم.

سرمربی چلسی در رابطه با شکست تیمش در رقابت‌های لیگ و ارتباط این شکست با غیبت آبراهام گفت: فکر نمی‌کنم که شما بتوانید به همین سادگی و به خاطر یک بازی احتمال بدهید که اگر آبراهام بازی نکند پس ما حتماً شکست خواهیم خورد. واضح است که آبراهام در این فصل در تیم ما نقش مهمی دارد و نباید او را دست کم گرفت، اما با این وجود نمی‌توان دلیل یک شکست را صرفاً به خاطر عدم حضور او دانست.

وی در خصوص عدم مرتکب شدن حتی یک خطا توسط تیم چلسی در بازی قبلی این تیم اظهار کرد: آمار عجیبی است اما نباید به آن افتخار کنیم. البته که ما به دنبال این نیستیم که خطاهای متعددی انجام دهیم اما گاهی لازم است که خشونت را چاشنی بازی کرد. به همین دلیل من از این آمار راضی نیستم و اعتقاد دارم که گاهی باید بازیکنان دست به خطا بزنند.

فرانک لمپارد در پایان خاطرنشان کرد: رأس بارکلی دچار سرماخوردگی شده و در این بازی غایب است. البته شرایط او وخیم نیست اما آنقدر آماده نیست که بتوانیم از او در بازی فردا استفاده کنیم. بارکلی در حال حاضر خوب تمرین می‌کند و بازگشت او به ترکیب اصلی تیم صرفاً به میزان تلاشش بستگی دارد. تونی رودیگر نیز در روز به روز در تمریناتش بهتر می‌شود و انتظار داری که تا ده روز آینده به تیم اضافه شود.

کد خبر 399391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.