یزد میزبان نخستین جشنواره گردشگری معلولان

در این بسته خبری از برگزاری نخستین جشنواره گردشگری معلولان در یزد تا شناسایی نقاط حادثه خیز سنندج و سال ۹۹، سال شکوفایی و عمران شهرداری تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

راه‌اندازی سامانه "قمیار"

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی سامانه «قمیار»، گفت: ۱۸ خدمت شهرسازی از طریق سامانه قمیار بدون حضور در شهرداری می‌توان دریافت کرد.

سال ۹۹،  سال شکوفایی و عمران شهرداری تبریز

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به موضوع فضای سبز و محیط زیست، اولویت‌های بودجه سال ۹۹ را تشریح کرد.

برگزاری نخستین جشنواره گردشگری معلولان در یزد

حسین صالحیان، معاون خدمات شهری شهرداری یزد جشنواره گردشگری معلولان را آغاز نهضت مناسب سازی در کشور عنوان کرد.

نصب دوربین‌های نظارتی در خروجی ترمینال مرکزی تبریز

اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: در راستای هوشمندسازی و ساماندهی ترافیک شهر، دوربین‌های نظارتی جدیدی توسط کارگاه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نصب و راه اندازی شد.

رونمایی از سه محصول جدید آتش نشانی در مشهد

امیر عزیزی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: دومین همایش منطقه‌ای "حفاظت ساختمان در برابر حریق" از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه جاری با حضور جمعی از مسئولان شهری، کشوری و کارشناسانی از کشورهای دیگر در مشهد برگزار می‌شود.

هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی ساخت هر کیلومتر مترو

محمد رضا بنکدار، مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: ساخت هر کیلومتر مترو ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که نزدیک به ۴۵ درصد این هزینه در سازه و نزدیک به ۵۵ درصد آن در بحث تجهیزات هزینه می‌شود.

شناسایی نقاط حادثه خیز سنندج

لقمان حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: نقاط‌ حادثه‌خیز سطح شهر شناسایی شد و در معابر شیب‌دار نیز مخازن ماسه و نمک تعبیه شده است.

ضرورت بهره‌گیری از طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان در ارائه خدمات شهری

میثم کرمانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: بهره‌برداری از دانش و فکر و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در اولویت سازمان همیاری شهرداری‌ها قرار دارد و تلاش می‌شود در مسیر تامین سرمایه‌های لازم استفاده شود.

وضعیت نامناسب حاشیه‌های شهر بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: مناطق حاشیه‌ای مرکز استان خراسان شمالی وضعیت بسیار بدی دارند که رسیدگی به نواحی و توجه به آن از مهمترین و اولویت‌دارترین برنامه‌های شهرداری خواهد بود.

قدردانی جامعه نابینایان از مدیریت شهری کرج

حمید امیدوارنیا، رییس جامعه نابینایان البرز از حمایت‌ها و خدمات مدیریت شهری کرج به این قشر قدردانی کرد و گفت : جذب ۲۰ روشندل در فعالیت اداری شهرداری کرج اقدامی ستودنی است.

کد خبر 399374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.