معرفی فیلم بیوه سیاه؛ من از گذشته‌ام فرار کردم + تیزر فیلم

بیوه سیاه (Black Widow) یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیت خیالی به نام بیوه سیاه از شرکت مارول کامیکس است که توسط مارول استودیوز تولید شده و به‌وسیله استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع خواهد گشت.

به گزارش ایمنا این فیلم به کارگردانی کیت شورت‌لند است و از بازیگران آن می‌توان به اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف یا بلک ویدو، فلورنس پی،دیوید هاربر، ریچل وایس و او.تی.فاگبنلی اشاره کرد. این فیلم اولین فاز چهارم و  بیست و چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. تاریخ اکران این فیلم اول مه ۲۰۲۰ یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اعلام شده است.

دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) یک دنیای داستانی است که محور مجموعه فیلم‌هایی ابرقهرمانی می‌باشد که بر پایه شخصیت‌های کمیک‌های مارول کامیکس ساخته می‌شوند.

مرد آهنی (۲۰۰۸) نخستین فیلمی بود که از این مجموعه منتشر شد و فاز اول دنیای سینمایی مارول را کلید زد و با ساخت انتقام جویان (۲۰۱۲) فاز اول به پایان رسید. مرد آهنی ۳ (۲۰۱۳) آغازگر فاز دوم مارول بود و این فاز با فیلم انتقام جویان (۲۰۱۵) به پایان رسید. مارول فاز سوم را با فیلم کاپیتان امریک:جنگ داخلی (۲۰۱۶) آغاز کرد و این فاز هم با فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹) به پایان رسید.

شرکت جهان‌گستر ماروِل (Marvel Worldwide, Inc.) که معمولاً به نام مارول کامیکس: (Marvel Comics) که قبلاً تحت نام شرکت انتشاراتی «تایملی» شناخته می‌شد و در سال ۱۹۳۹ تأسیس شد، یک کمپانی آمریکایی است که کتاب کامیک عرضه می‌کند.

کتاب کامیک یا کمیک که همچنین به نام مجله کامیک نیز شناخته می‌شود، یعنی داستان‌های مصوری تلفیق از سری تصاویر فکاهی که به شکل پنل‌هایی است و معمولاً به همراه یک توصیف کوتاه هستند، این توصیفات معمولاً به شکل بالن که گفتگویی میان شخصیت‌هاست نشان داده می‌شود.

از مشهورترین ابرقهرمانان مارول می‌توان به مرد آهنی هالک، مرد عنکبوتی، مرد مورچه‌ای و بیوه سیاه اشاره کرد و مشهورترین ضد قهرمانان مارول: دکتر اختاپوس، کله سرخ، ونوم، خون آشام زنده هستند.

کد خبر 399353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.