شناسایی نقاط حادثه‌خیز سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: نقاط‌ حادثه‌خیز سطح شهر شناسایی شد و در معابر شیب‌دار نیز مخازن ماسه و نمک تعبیه شده است.

به گزارش ایمنا، لقمان حیدری، اظهار کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان، رفع مشکلات احتمالی و بازگشایی خیابان‌ها و معابر در هنگام بارش برف انجام شده است.

وی افزود: با شروع فصل سرما و برای مقابله با یخبندان در کلیه معابر سطح شهر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج عنوان کرد: نقاط‌ حادثه‌خیز سطح شهر شناسایی شد و در معابر شیب‌دار نیز مخازن ماسه و نمک تعبیه شده است.

حیدری از برپایی ۱۱ ستاد برف‌روبی در این شهر خبر داد و گفت: در راستای بازگشایی مسیر، جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان در زمان بارش برف و برودت هوا انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای برف روبی حوزه شهرداری منطقه یک سنندج در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، در سطح حوزه  شهرداری منطقه دو ستاد در پارک مولوی ومیدان نبوت، در حوزه  شهرداری منطقه سه دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف روبی در محلات شهرک زاگرس و ۳/۱۹ بهاران برپا شده است.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج یادآور شد: سه ستاد برف روبی در نواحی منفصل  شهری ننله، نایسر و حسن آباد نیز برپا شده است.

کد خبر 399330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.