راه‌اندازی ستاد مناسب‌سازی در شهرداری کرج

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج از راه اندازی ستاد مناسب سازی در شهرداری کرج خبر داد و گفت: این اقدام به منظور بررسی همه طرح های عمرانی و شهرسازی در دست اجرا در شهر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احد رسولی در آئین افتتاح و بهره برداری از پارک رودکی(روشندلان) کرج که ظهر سه شنبه برگزار شد، با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت های برابر برای کرج نشینان، اظهار کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر، تلاش کردیم که به سمت پوشش خدماتی معلولان حرکت کنیم و بر موضوعات انسان مدارانه توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طرح مناسب سازی معابر و مبلمان شهری در کرج به تصویب رسیده است، عنوان کرد: تهیه و تنظیم این طرح بیش از هشت ماه زمان برد و با اجرای آن شهرسازی کرج متحول می شود.

رسولی با بیان اینکه اجرای این طرح مقدمه ای خواهد بود برای اجرای عملیات های عمرانی مناسب سازی شده، خاطرنشان کرد: با توجه ویژه مدیران شهری در کرج به اجرای این مصوبه، همه طرح های عمرانی و شهرسازی برای همه عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی ستادی در شهرداری کرج با حضور همه حوزه های مرتبط با بخش طراحی شهری و مناسب سازی معابر و شهرسازی، بیان کرد: این ستاد همه طرح های در دست اجرا را رصد خواهد کرد؛ هر مهندس ناظری بر سر کار می آید باید مقررات و مصوبات مربوط به مناسب سازی را رعایت کند.

کد خبر 399320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.