هفته‌ای پر بارش در انتظار اصفهان/هوا سردتر می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان با اشاره به روند کاهشی غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان، گفت: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده بارش برف و باران به ویژه در نیمه غربی استان پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت امواج ناپایدار در استان تا پایان امروز _سه شنبه_ اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های متناوب برف و باران و مه آلودگی خواهد بود.

وی افزود: احتمال افزایش غلظت آلاینده‌ها در روز چهارشنبه به سبب تدوام ناپایداری‌های جوی وجود ندارد و کیفیت هوا در وضعیت سالم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: از اواخر روز پنج شنبه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی جدید به استان در روزهای جمعه تا اواسط هفته آینده بارش برف و باران را به ویژه در نیمه غربی استان شاهد خواهیم بود.

عزتیان با اشاره به کاهش یک تا سه درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، افزود: چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.  

کد خبر 399317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.