پیش‌بینی دقیق آب و هوا در منزل!

از این پس برای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا نیازی به اطلاع‌رسانی سازمان هواشناسی ندارید و می‌توانید از یک ابزار دقیق مبتنی بر هوش مصنوعی برای این کار استفاده کنید.

به گزارش ایمنا، همزمان با افزایش هوشمندی منازل، استفاده از اپلیکیشن‌های پیش‌بینی وضعیت آب و هوا نیز منسوخ خواهد شد و افراد می‌توانند در منازل خود ایستگاه‌های هواشناسی ساده و دقیق تأسیس کنند.

محصول جدیدی که بدین منظور تولید شده است، ایستگاه هواشناسی تمپست نام دارد؛ این محصول فاقد قطعات متحرک بوده و از ثبات و استحکام خوبی برخوردار است. ایستگاه هواشناسی مذکور همراه با یک اپلیکیشن هوش مصنوعی عرضه می‌شود که با دریافت داده‌های دستگاه، پیش‌بینی دقیق از وضعیت آب و هوا به عمل می‌آورد.

همچنین تمپست با دستیارهای صوتی الکسا، گوگل هوم و غیره سازگاری دارد و قادر به دریافت فرامین صوتی برای اعلام وضعیت آب و هوا از طریق اپلیکیشن است. می‌توان به این دستگاه فرمان داد تا در صورت سرد شدن یا ابری شدن هوا، فرمان راه اندازی سیستم تهویه مطبوع را برای گرم‌شدن منزل یا روشن شدن لامپ‌ها صادر کند.

این دستگاه به صورت بی‌سیم طراحی شده و انرژی خود را از طریق خورشید تأمین می‌کند. حسگرهای متعدد اندازه‌گیری نور، رطوبت، فشار، شدت باران و برف و سیستم مافوق صوت برای اندازه‌گیری سرعت و جهت وزش باد، از دیگر امکانات این ایستگاه سیار هواشناسی است.

دستگاه پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در مارس سال ۲۰۲۰ به قیمت ۲۶۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر 399306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.