معتمدین هیأت اجرایی اقلیت دینی زرتشتیان اصفهان انتخاب شدند

از بین ۳۰ نفر از معتمدین تأیید شده توسط هیأت نظارت هشت نفر به عنوان معتمدین و پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت اجرایی اقلیت دینی زرتشتیان اصفهان انتخاب شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی، معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی اقلیت دینی زرتشتیان اصفهان، با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکی از مهمترین و اصلی ترین کانون های تصمیم گیری و تأثیرگذار در همه امور کشور است، اظهار کرد: انتخابات، تجلی حضور مردم و تعیین سرنوشت خودشان است و از نقش و جایگاه والایی در پیشبرد امور و حل مسائل و مشکلات جامعه در ابعاد مختلف برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه ما باید بستر و شرایط را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم مهیا سازیم، افزود: حضور حداکثری مردم می تواند به عنوان مبنا و اعتبار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح باشد و ابزاری برای موفقیت کشور در عرصه های گوناگون است. قوه مقننه به عنوان یکی از ارکان مهم کشور در کنار دو قوه دیگر دارای نقشی اساسی در پیشبرد امور است.

فرماندار اصفهان گفت: با اشاره به جایگاه والای اقلیت های دینی در کشور ما، اذعان داشت: اقلیت های دینی در کشور ما همزیستی مسالمت آمیز دارند و اندیشه ها، گروه ها، مذاهب، فرق و قومیت ها باید با آرامش و همبستگی شرایط را برای حضور پرشور در انتخابات فراهم سازند.

سیستانی با بیان اینکه از بین ۳۰ نفر از معتمدین تأیید شده توسط هیأت نظارت، باید ۸ نفر به عنوان معتمدین اصلی هیأت اجرایی اقلیت دینی زرتشتیان اصفهان انتخاب شوند، گفت: معتمدین هیأت اجرایی باید از وقت و اطلاعات کافی و توانمندی لازم برای انجام امور محوله برخوردار باشند.

گفتنی است، پس از رأی گیری، خداداد ماوندادی، پیمان سردار، میترا پشوتنی زاده، پدرام باوفا، رامین رستمی، رامین بهروزی، پریدخت آتشبند و مهشید آتشبند، به عنوان معتمدین اصلی هیأت اجرایی زرتشتیان اصفهان و شیلا کرمانی، تیرداد آتشبند، فیروزه آتشبند، پژمان باوفا و کامران کیانفر، نیز به عنوان اعضای علی البدل هیأت اجرایی انتخابات اقلیت دینی حوزه فرعی زرتشتیان اصفهان انتخاب شدند.

کد خبر 399296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.