نیروهای مسلح و بسیج در صف نخست مقابله با تحرکات دشمنان قرار دارند

معاون اجرایی ارتش در جمع بسیجیان و خادمان اربعین ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بسیج همواره در صف نخست مواجهه و مقابله با تحرکات مذبوحانه دشمنان قرار دارند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی در گردهمایی سراسری بسیجیان و خادمان اربعین نیروی هوایی ارتش که با حضور فرماندهان و مسئولین  پایگاه شهید لشکری مهرآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: بسیجیان از همان روزهای اول انقلاب، در جریان پیروزی نهضت، خنثی سازی توطئه های ضدانقلاب و گروهک های تجزیه طلب در نقاط مرزی و پس از آن نیز در هشت سال جنگ تحمیلی، حماسه هایی بی نظیر را رقم زدند که تا به امروز نیز ادامه داشته است.

وی افزود: حقیقتا امروز بسیج از حیطه اشخاص و افراد عبور کرده و به مکتبی انسان ساز تبدیل شده که در آن ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری از ویژگی های بارز معتقدین به این آرمان متعالی به‌شمار می رود.

معاون اجرایی ارتش با اشاره به فتنه انگیزی‌های دائم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، افزود: بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در صف نخست مواجهه و مقابله با تحرکات مذبوحانه دشمنان قرار داشته اند و شاهد بودیم که طی سالیان اخیر در کشورهای عراق و سوریه، داعش و گروه های تکفیری را ایجاد کردند تا به خیال خام خود بتوانند هدف اصلی شان که ایران اسلامی باشد را زمینگیر کنند، غافل از اینکه دلیرمردان سپاه و ارتش و بسیج، اجازه ندادند این تروریست های اجاره ای، حتی به شعاع چند صد کیلومتری مرزهای میهن نیز نزدیک شوند.

محمودی در پایان ضمن تشکر از تلاش خادمان نیروی هوایی در کنگره عظیم اربعین ۹۸، گفت: تلاش های خادمان این نیروی الهی در اربعین حسینی(ع) مأجور است و مطمئناً مورد تایید خداوند متعال و حضرت سیدالشهدا(ع) نیز خواهد بود.

کد خبر 399292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.