مسابقات مینی‌گلف اصحاب رسانه برگزار شد

مسابقات مینی گلف استان اصفهان "جام رسانه" به مناسبت نکوداشت روز اصفهان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و هیات گلف استان اصفهان، ۱۰ و ۱۱ آذرماه در مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد که تیم آقایان خبرگزاری ایمنا به مقام دوم دست یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان، دبیر هیات گلف اصفهان اظهار کرد: مسابقات مینی گلف استان اصفهان جام رسانه به مناسبت نکوداشت روز اصفهان با همکاری معاونت ورزشی و تفریحی، اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و هیات گلف استان اصفهان، ۱۰ و ۱۱ آذرماه در مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد.

کوروش محمدی افزود: ۳۴ تیم از رسانه های مختلف استان اصفهان در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات شرکت کردند که با توجه به این استقبال و ناشناخته بودن این رشته ورزشی فرصتی بی‌نظیر و انگیزه ای برای هیات گلف استان اصفهان فراهم کرد.
رییس کمسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان هدف برگزاری مسابقات مینی گلف استان اصفهان جام رسانه بیان کرد: ورزش گلف باعث می شود استرس افراد کم تر شود به همین خاطر یکی از اهدف برگزاری این مسابقه ترویج نشاط، پویایی، سلامت و آرامش بین اصحاب رسانه و تکریم و احترام این قشر است که بیشترین سهم را در اطلاع رسانی اخبار در استان اصفهان به عهده دارند.

محمدی با بیان اینکه قرار است یک سانس از زمین گلف مجموعه ورزشی کوثر در اختیار رسانه ها به صورت رایگان قرار داده شود، افزود: این مسابقات باعث شد قبل از شروع دوره تجهیزاتی برای مینی گلف فراهم شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از اصحاب رسانه برای اولین بار مینی گلف بازی می کردند، اما نتایج به دست آمده از این مسابقات در حد افرادی بود که به صورت حرفه ای گلف بازی می کردند و همین موضوع باعث کشف استعداداصحاب رسانه شد لذا  با توجه به این موضوع مدیران و مسئولان باید توجه ویژه ای به فرصت های این ورزش داشته باشند.

رییس هیئت گلف استان اصفهان خاطرنشان کرد: کمیته فنی از برگزاری این مسابقات راضی بود همچنین مسابقات مینی گلف استان اصفهان جام رسانه با نظم و انضباط بسیار بالایی برگزار شد و همکاری و همت این قشر مثال زدنی بود به همین خاطر قرار است تیمی از بین بانوان و آقایان انتخاب شود تا تمریناتشان را زیر نظر مربیان آموزشی برای مسابقات کشوری ادامه دهند.

به گزارش ایمنا اسامی برترین های مسابقات مینی گلف جام رسانه بخش بانوان رتبه های اول تا سوم در بخش تیمی شامل اصفهان زیبا (۲)،  رسانه ورزش و تیم ترکیبی خبرگزاری های ایسنا-برنا و روزنامه اصفهان امروز و در بخش انفرادی پگاه ظاهری، اکرم مشایخی و مریم شرکت نیز رتبه  است. در بخش آقایان نیز در  بخش تیمی رتبه اول تا سوم به ترتیب به اصفهان زیبا، خبرگزاری ایمنا و اصفهان اسپرت و در بخش انفرادی به علی خدایی، محمد کاظم کمالی و  سعید نجیمی اختصاص یافت.

کد خبر 399274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.