بایدها و نبایدهای استایل پاییزی آقایان

پاییز و زمستان، بهترین فصل ها برای عاشقان مُد و لباس هستند. لباس و اکسسوری های مختلف و متنوع مثل شال گردن، پالتو و نیم بوت برای داشتن تیپ و استایلی جذاب کافی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از اصول شیک پوشی آن است که استایل شما مطابق با تغییر فصل، تغییر کند و با محیط هماهنگ شود. پاییز هم از دیگر فصل ها مستثنی نیست و لباس پوشیدن و هماهنگ کردن استایل در آن ، بایدها و نبایدهایی دارد که رعایت آنها به خوش پوش بودنتان کمک می کند. آنچه در ادامه می آید، نکاتی برای استایل پاییزی آقایان است که توجه به آنها ظاهری جذاب برای شما می سازد.

کلیشه ها رو فراموش کنید

بعضی از کلیشه ها در مورد استایل پاییزی، مدت ها است در باورمان جا خوش کرده اند و تبدیل به قانون شده اند. اما باید بدانید این قوانین دست و پاگیر، تنها شما را از خوش پوش بودن دور می کنند. برخی از این کلیشه ها عبارتند از:

۱_ چند لایه لباس پوشیدن: خیلی ها فکر می کنند چند لایه لباس پوشیدن، از آنها ظاهری شلخته می سازد، اما نه تنها این طور نیست، بلکه چند لایه پوشیدن این روزها تبدیل به یکی از ترندهای دنیای مد شده است. فقط حواستان باشد لایه های لباس با هم هماهنگی داشته باشند. لایه های نازک تر را زیر و ضخیم ترها را رو بپوشید. در ضمن آخرین لایه لباستان باید بلند ترین آنها باشد.

۲_ پوشیدن رنگ روشن: درست است که رنگ های روشن به ویژه سفید، به دلیل منعکس کردن نور خورشید برای تابستان و روزهای گرم مناسب هستند، اما این به آن معنا نیست که در پاییز نباید رنگ روشن بپوشید. پوشیدن لباس های روشن درفصل پاییز، شما را در جمعی که تیره پوشیده اند، منحصر به فرد می کند.

۳_ پوشیدن جلیقه: در سال های اخیر آقایان کمتر از جلیقه استفاده می کردند، اما این روزها جلیقه ها توجه طراحان مد را به خود جلب کرده اند. جلیقه های پاییزی، هم در استایل های کژوال و هم در استایل های رسمی و کلاسیک کاربرد دارند. علاوه بر این، هم شما را گرم نگه می دارند، هم دستانتان آزادی عمل بیشتری دارند.

۴_ پوشیدن لباس های طرحدار: یکی از باورهای قدیمی در دنیای مد این است که لباس های طرحدار مختص بهار و تابستان است و در پاییز و زمستان باید لباس ها ساده و بدون طرح باشند. دقت کنید رنگ لباس طرحدار خود را با دیگر آیتم های استایلتان در پاییز هماهنگ کنید.

توجه به این نکات ریز را فراموش نکنید

با جوراب های اسپرت سفید خداحافظی کرده و جوراب های تیره ای مثل قهوه ای و خاکستری و یا طرحدار را جایگزین آنها کنید.  

شلوارتان بیش از حد کوتاه یا بلند نباشد. اندازه استاندارد دم پای شلوار، تا روی استخوان مچ است.

آستین کت و یا کاپشنتان خیلی بلند یا کوتاه نباشد، بهترین اندازه آن است که آستین پیراهن یا بلوزتان، سه سانتیمتر بیرون باشد.

اگر کت تک پاییزی می پوشید، همه دکمه های آن را نبندید. بهتر است دکمه پایین باز باشد.

کد خبر 399255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.