ما هیچ، ما نگاه/ سفر بی سوغاتی

در روز و مراسمی که ایران پنج نماینده برای انتخاب به عنوان بهترین در آسیا را داشت سهم فوتبال ایران همان اهدای جایزه بهترین بازیکن فوتسال سال آسیا بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دست خالی ایران از مراسم برترین های سال آسیا،اخد تابعیت مغولستان توسط سعید مولایی و انتخاب مردمی گل شجاع خلیل زاده به عنوان بهترین کل فصل لیگ قهرمانان آسیا مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- سه شنبه ۱۲ آذر- بود.

"گل" با عنوان "سهم ایران اهدای جایزه بازیکن فوتسال" از خالی ماندن دست ایران در مراسم بهترین‌های سال آسیا نوشت، موضوعی که خیلی آن را به نفوذ کم فدراسیون ایران در آسیا و ضعف مدیریتی فدراسیون نشینان مرتبط داشتند.

"معرفی سرمربی تیم ملی معطل قطع همکاری با ویلموتس" عنوان "خبرورزشی" در خصوص شایعات اخیر اطراف تیم ملی است شایعاتی که با اقدامات برانکو و رفتار عجیب ویلموتس و سکوت فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد نیمکت را باید برای مربی کروات خالی کرد. 

"ایران ورزشی" با عنوان "پاکباخته" از گرفتن تابعیت مغولستان توسط سعید مولایی جودو کار ایرانی قهرمان جهان نوشت، موضوعی که عمق عملکرد ضعیف فدراسیون جودو را نشانه می‌رود.

"فکر نمی‌کردم گلم بهترین آسیا شود" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص اظهارات شجاع خلیل زاده پس از انتخاب گل او به عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان است، گلی که به انتخاب مردم به این عنوان رسید و گویا دفاع پرسپولیس را بیش از پیش خوشحال کرده است.

"هدف" با عنوان "سفر بی سوغاتی و عکس علیرضا بیرانوند" از ناکامی گلر پرسپولیس در مراسم بهترین های سال آسیا نوشت، ناکامی که البته خیلی آن را به ناحق ندانسته و علیرضا را به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا می‌شناسند.

"پیروزی" با عنوان "کرسی‌های لرزان در آسیا" از لابی‌های ضعیف فدراسیون فوتبال ایران برای جایزه بهترین بازیکن سال آسیا نوشت، البته که بجز عنوان بازیکن سال آسیا نگرفتن هیچ عنوانی در مراسم دیروز جولان عملکرد بد فدراسیون فوتبال بود.

کد خبر 399254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.