ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن کلانشهرها در شهرهای جدید

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن کلانشهرها از جمله تهران در شهرهای جدید انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی انتشار خبری با عنوان "تهران از طرح ملی مسکن حذف شد" معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران در شهرهای جدید صورت می گیرد. جزئیات ثبت نام طرح اقدام ملی با ذکر مکان‌های ثبت نام در اطلاعیه‌های بعدی از طریق پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به آدرس news.mrud.ir اعلام خواهد شد.

معاونت مسکن و ساختمان  در این خصوص، توضیح داد: پروژه مسکن تهرانسر به صورت مشارکتی ساخته می شود و شرایط و نحوه واگذاری و ثبت نام پس از تقسیم سهمیه بین دولت و شریک، اطلاع رسانی و اقدام خواهد شد.

به گفته وی، پروژه هایی که در حال حاضر از متقاضیان ثبت نام می شود بر اساس فروش اقساطی و یا واگذاری ۹۹ ساله زمین است که در استان تهران نیز مانند سایر استان‌ها انجام می‌شود. در مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های استان تهران که تأمین زمین صورت گرفته است، به صورت مستقیم؛ و برای متقاضیان شهر تهران در شهرهای جدید اطراف تهران ثبت نام صورت می‌گیرد.

کد خبر 399247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.